Gå til innhold

Bleietroebbel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt paa nesten 8 uker, og bruker Pampers New Baby nr. 2 til han. Men om nettene lekker de ofte, saa jeg lurer paa om dere kan anbefale en annen sort til nettene kanskje?

Maa legge til at jeg bor i utlandet og bare er hjemme paa ferie i sommer, saa jeg kjenner ikke til markedet her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å gå opp en str. Evt prøve Libero.

Det er Pampers og Libero som er de mest brukte merkene i Norge.

Har selv dårligere erfaringer med Libero enn Pampers. Mens andre har motsatt erfaring. Du må nesten bare prøve deg fram.

Skrevet

jeg har startet med pampers active fit str 3 for barn på 4-9 kg, pjokken min er også 8 uker, og runder vel 6 kg om ikke lenge. De andre gangene han har hatt uhell utenfor bleia, så har bleia rett og slett vært for liten eller det har vært for liten kapasitet til å ta seg av all urinen. Prøpv å gå opp en str, det funker nok. Og pampers er så myke og tynne uansett, at det går nok bra :)

Gjest Madolyn
Skrevet

Hos oss stoppa lekkasjen straks vi gikk opp en bleiestørrelse :) Vi bruker også pampers.

Skrevet

Her slutta all lekkasje med en gang vi bytta til Coop sine bleier :) Verken Pampers eller Libero fungerte. Og når 66 stk Coop bleier koster 19,9 (når man er medlem) mot Libero; 36 stk til nesten 50,- da er ikke valget vansklig!! ;)

Skrevet

Signerer hun over her! Aldri opplevd lekkasjer med Coop sine bleier! De er supre, og koster bare 20 kr for 66 stk hvis man er medlem (30 kr for ikke-medlemmer). Genialt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...