Gå til innhold

Terminlistene og bare rot!!


Vildensky

Anbefalte innlegg

Den aller nyeste er kopiert fra den siste på den lange tråden der det mangler mange! Noen som har Word eller noe bedre enn iphonen jeg har på ferie som gidder å rydde opp i alt rotet? :) hvis ikke tar jeg det når jeg kommer hjem fra ferie, men da er jeg redd det er enda mer rot!

 

Er det noen datakyndige sjeler iblant oss? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syntes ikke det virket så mye rot.

At det var glemt noen datoer, ser det ut til at folk begynner å legge til nå.

 

hehe, ingen krise :o)

Vi alle har fulle av hormoner, gjør fort feil og ikke helt har kontroll. Som å sovne forran pcen på jobben. Uff og uff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapt talt over manglet det 9 stk. 2 stk har skrevet seg opp igjen. Det er litt rot i mine øyne! ;) hadde fikset på det selv hadde jeg hatt pc. Men det er vel ingen andre som gidder? Her er ferien fylt med kvalme. Utrolig gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så ser jeg at det allerede ligger tilgjengelig en terminliste fra Barn i magen automatisk hvis du logger deg inn og går inn på:

"Din egen side"

"Til profilen din"

"Terminliste"

 

Dette forutsetter selvsagt at alle legger inn sin egen termin på profilen sin, jeg ser ihvertfall at ca 50 stk har gjort det til nå? Da vil vi også kunne oppdatere etterhvert som vi får ny termindato på ultralyd.

 

Bare et forslag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3

Hei, jeg har nå ført meg opp for 3 gang, fordi det altid blir feil når det opprettes en ny liste, jeg trodde terminen min var 14 mars (etter egen regning) men tidlig ultralyd viser termin 11 mars.

Hver gang jeg endrer den her, kommer det ny liste, og hver gang står jeg på 14 mars i stedenfor 11, som jeg selv har endret det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...