Gå til innhold

ENDELIG AUGUST!!!


ragna79

Anbefalte innlegg

Da jenter var endelig måneden våres her :) Vi har snart gått 9 mnd. med ett lite voksende menneske inni oss.

Blir spennende å følge med alle som får her inne etter kvart :) Ser noen allerede har fått også.

Ønsker alle kjempe masse lykke til!! Her ventes prinsen om 7 dager, men synest godt han kan komme nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, blir spennende dette her! For min del er det en stund til termin, men er jo lov til å håpe på at Mini kommer litt for tidlig! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin om 7 dager! Eller kanskje det er 6 nå... 7august iallefall, og kjenner det er veldig godt at det bynner å nærme seg!! Er veldig spennt på det lille mennesket som har romestert inni magen magen min nå en stund... Vi vet ikke kjønn denne gang, så det blir artig å få skatten ut, så vi kan velge navn og slikt! <3

 

Lykke til alle sammen,håper det går bra for dere alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner også å bli veldg klar for å bli ferdig, da jeg ikke klarer å gå pga bekken. Drømmer om å løpe avgårde i skogen......

Men jeg må innrømme jeg tenker ganske ofte nå også at det er ganske skummelt, for når jeg endelig er ferdig med dette, har jeg ansvaret for et annet menneske, et lite knøtt som er helt avhengig av meg i lang tid fremover. Er det bare jeg som synes det er både spenende og veldig skummelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle august jenter, ja tenk at bursdagsmåneden til babyene våre er her! Tida har flydd!! Og jeg syns egentlig det er rart ettersom nettene er lange og søvnløse. Med mine 11 dager til termin(!) kan jeg ikke si at jeg er rastløs. Har det bra jeg, med mine hovne pailabber, bekkenløsning, og en halsbrann fra en annen verden. Hva er det jeg sier :P Nå skal jeg forhåpenltigvis nyte noen late dager på stranda. Og så må jeg pakke fødebaggen! My god, tror ikke det har gått opp for meg! Lykke til jenter!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, endelig _vår_ måned! Har gått utrolig fort, selvom vintermånedene gikk utrolig sakte;) Gleder meg til å bli ferdig nå, er ikke lett med denne magen i Oslo-varmen for tida! Spent på hvordan det hele begynner, har 9 dager igjen ca, men hodet er ikke festet enda, er vel ikke sikkert det kommer til å gjøre det heller før det hele er i gang..spent, små-nervøs og gleder meg! Lykke til alle sammen! Gleder meg til å lese alle fødehistoriene deres:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var jammen på tide, synes disse mnd har gått utrolig tregt. Godt å vite at vi er i mnd gullet kommer. Nå har pappan også begynt å bli utolmodig hihi 11 dager igjen til termin.

 

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, endelig er det august dere.. Har termin 21.aug, men håper veldig på at veslejenta våres vil komme litt før :-) gleder meg faktisk til fødselen, er skikkelig utålmodig. Lykke til til dere andre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hypergirl!

Nei du er ikke alene om å synes det er både spennende og skummelt :) Det er vårt første barn, så ingen av oss aner hva vi går til hverken mtp fødsel eller etterpå.... Satser bare på at alt vil gå fint :-) Alle jeg snakker med sier jo at det er verdens lykke å få barn, så da får jeg tro på dem da ;D Det går nok så fint, men legger ikke skjul på at jeg synes både fødsel og ansvaret er litt skummelt å tenke på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...