Anonym bruker Skrevet 31. juli 2011 #1 Skrevet 31. juli 2011 Det er et halvt år siden min samboer gikk fra meg, selv om det er lenger siden han mentalt forlot meg. Han har fått seg ny kjæreste, men pga flere omstendigheter bor jeg fortsatt i våres felles hus. Det blir det slutt på bare min leilighet er klar. Det som jeg sliter med er ensomheten... Jeg har god støtte i venner og familie, men når jeg legger meg om kvelden velter ensomheten innover meg. Selv om dagen har vært bra eller dårlig. Dere som har stått i dette litt lenger enn meg: blir denne ensomheten borte noen gang? Eller iallefall blekner den?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2011 #2 Skrevet 1. august 2011 det hjelper nok mye når du kommer inn i din egen leilighet. jeg føler meg ikke ensom lenger, bare noen få ganger når livet ellers er kjipt, sånn som i uken som har gått. da har jeg tenkt noen ganger at det hadde vært godt med en å klemme på. samtidig så har jeg mange venner som bryr seg nå, det betyr så uendelig mye. gi deg selv litt tid. rom var ikke bygd på en dag. men når du får din egen leilighet, så¨gjør den til din. og bruk kveldene på ting du setter pris på. les en bok, snakk med venner på tlf, besøk eller fb. ta fotbad og sånt. tenk på alt det fine med å være alenemor, du bestemmer selv over ditt liv nå. så gjør livet til alt det fine du liker og setter pris på. da kan man ikke være ensom
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #3 Skrevet 2. august 2011 Det blir bedre bare gi det litt tid Føler meg forsatt ensom i perioder, men i det store og hele stortrives jeg som alenemor:) (litt for godt,hehe) Er deilig å bare være sliten på kveldene uten å måtte ta hensyn til at noen krever sex,kos eller oppmerksomhet etter barnet har lagt seg
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #4 Skrevet 2. august 2011 Takk for svar:) Det er godt å høre at det løsner etterhvert, for akkurat nå ser jeg mørkt på det.... Prøver å ikke tenke så mye på det og heller nyte det jeg har, men til syvende og sist, må jeg innrømme at jeg savner noen. Nå er ferien straks over og jobb igjen, så det vil nok hjelpe litt håper jeg:) HI
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #5 Skrevet 3. august 2011 JA, du blir kvitt ensomheten! Snart er du i jobb igjen, i egen leilighet og hverdagen kommer og tar bort tid og mulighet til sånne tanker. Utrolig så godt rutiner kan gjøre. Skaff deg en ny hobby som kan ta opp tiden hvis du har barnefri iblant. Selv møtte jeg en mann gjennom min nye fritidsaktivitet Stor Klem fra en som var ensom - er lykkelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå