Anonym bruker Skrevet 31. juli 2011 #1 Skrevet 31. juli 2011 Jeg og min eks er separert etter at han hadde fmistet sine føleleser for meg og hadde blitt forelsket i en annen person, Det har vært en laang og tung prosess- da jeg aldri hadde trodd at noe slikt ville skje med oss.. Vi har to barn sammen, og har en ca 60-.40 fordeling på ungene. Vi samarbeider greit, men det koster meg mye krefter som følge av veldig dårlig håndtering av situasjonen fra hans side. Føler jeg er komt langt på vei til å legge en del ting bak meg- men sliter med å gi fra meg kontrollen på ungene når han har de.. Vet at de har det bra der, men tror min urolighet dreier seg en del om at han har flere ganger tatt med barna til sin nye "venn". Han sier at det ikke er noe mer enn bare venner, men barna har fortalt mange historier om hans såkalla nye "venn". Har hatt det mye vondt pga dette- men begynner å bli flink å ikke tenke så mye på det heller - men har problem med at han ikke tør å innrømme det ovenfor meg. Er redd for å måtte møte på de alle fire på butikken eller noe, Føler ikke at jeg fortjener det..Vet at jeg vil takle dette bedre om han bare kunne være tøff nok til å innrømme hva som foregår.. men, vet at han ikke har "plikt" til å informere meg, men jeg mener det handler om respekt for meg.. Har sagt til han at han bør spille med åpne kort når jeg vet at han treffer henne sammen med barna. Har også bedt han om å ikke treffe henne sammen med barna - når han har mye tid uten barna.. Noen som har gode råd til hva jeg bør gjøre - ikke gjøre eller hvordan jeg best ser fremover? Jeg ønsker ikke å ha min eks tilbake, men har problem med å gå videre når han oppfører seg som han gjør, og det ødeleigger desverre for samarbeidet med barna,, Håper noen kan gi meg noen gode råd?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2011 #2 Skrevet 1. august 2011 Han burde spille med åpne kort overfor både deg og barna, men han har ingen plikt til å fortelle deg noe og du kan heller ikke kreve å styre hva som skjer når barna er hos far. Når barna er hos far så er det far som bestemmer hva de gjør og hvem de er sammen med slik som du bestemmer når barna er hos deg.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2011 #3 Skrevet 1. august 2011 Du kan nok ikke bestemme over hvem han vil treffe når han har barna og jeg tror at ved å sette slike grenser for han vil han ikke lenger være åpen med deg om hun er der eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå