Anonym bruker Skrevet 31. juli 2011 #1 Skrevet 31. juli 2011 Skal finne meg en kjøkkenmaskin, men jeg vet ikke hvilken jeg skal ha. Ikke en dyr en, men den må være bra. Europris har, den så fin ut Elkjøp har.... Trenger noen tips og andres erfaringer Takk
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2011 #3 Skrevet 31. juli 2011 Jeg har en kenwood major og er veldig fornøyd med den. Koster 1995kr på elkjøp, vet jo ikke hva du tenker er dyrt. Men den er hvertfall veldig god:)
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2011 #4 Skrevet 31. juli 2011 Signerer på kenwood'en! Den er rett og slett bare helt super! Har du mulighet til å bruke 2 store lapper på kjøkkenmaskin, så trenger du ikke tenke deg om en gang! Den holder evig og kan "bygges" ut, med masse forskjellig tilbehør etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2011 #6 Skrevet 31. juli 2011 Har hørt at Kenwood bråker så ? men ellers vet jeg jo at det er gode maskiner
Anonym bruker Skrevet 1. august 2011 #7 Skrevet 1. august 2011 Ville ha kjøpt på salg. Har selv kitchenaid og er fornøyd med den. Bedre å kjøpe dyr på salg, enn å kjøpe billig til full pris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå