Anca20 Skrevet 31. juli 2011 #1 Skrevet 31. juli 2011 nå gruer jeg meg voldsomt til fødsel men gleder meg 1000 ganger mer til og få den lille jenta vår i armene<3 tiden har flydd avgårde og er sprøtt og tenke på at dette er de siste dagene i livet som vi er alene.. og at det rett rundt hjørnet kommer ei lita søt jente som vil kalle meg mamma og min kjære for pappa,resten av livet. stoooore forandringer på så kort tid,men gud som vi gleder oss!!!<3. flere som nærmer seg termin? er så redd jeg plutselig går over tiden siden jeg er første gangs fødende. min mens-termin er idag,og ul-termin er neste søndag lurer fryktelig på hvordan fødselen min vil starte,rier eller vannavgang eller blødning eller alt på en gang eller hva som skjer hehe.
*Anna75* >Frida&Alfred<3 Skrevet 31. juli 2011 #2 Skrevet 31. juli 2011 Ja dere går en spennende tid i møte som nye foreldre:) er en veldig omstilling å få barn, men når jeg ser tilbake på tiden da vi fikk vår lille jente så har det gått veldig naturligt egentlig, bare men tar utfordringene som de kommer. Uansett så er det skummelt og fantastisk på samme gang.. Det er det egentlig å få nr to også Er like spent som deg når det kommer til fødsel siden jeg hadde ks sist. Lurer så på hvordan det starter ja, og hvor vondt det gjør... og hvor lang tid det tar, og ikke minst hvem lillegutt er!!! Hi hi, alt er så usikkert - men med 2 dager til termin så kan jeg i hvertfall være sikker på at han er her innen to uker, ikke sant..? Masse lykke til på innspurten!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå