Gå til innhold

Flere som kjenner lite liv? (Samme som 2.trimester)


EFM

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 28 i morgen og kjenner veldig lite liv.

Har sjekka opp flere ganger og fosteret har det helt fint inni der, men ho ligger veldig rolig. Alle sier at man skal kjenne hvertfall 10 spark på 2 timer, men det gjør ikke jeg. De siste dagene har jeg kanskje kjent 10 spark til sammen hele dagen hvis jeg har vært heldig.

 

Liker ikke det her :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 29+4, og har begynt å kjenne mer liv de siste dagene nå. Men generelt kjenner jeg svært lite. Nå har jeg også foranliggende morkake, som er mye av grunnen. Ellers så tenker jeg bare at noen babyer er mer roligere enn andre. Har vært på flere UL`er, og alt står bra til med knøttet.

 

Jeg var egentlig med på "Tell med meg", men dette stresset meg. Det viktigste er at man kjenner noe liv hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det sånn selv, og runder uke 30 i morgen.. Lillemannen psyker tidvis mammaen sin helt ut med sine varierende bevegelser..... Den ene dagen står magen som en sperreballong konstant, og jeg kan se armer og bein fekte gjennom magehuden. Neste dag kjenner jeg ham knapt. Til å bli gaaaal av. Noen dager kjenner jeg ham KUN hvis jeg sitter/ligger helt i ro, og uten lyder rundt i rommet etc.- Andre ganger sparker han når jeg synger. Andre dager er det liv nesten hele tida... -Men lege og jordmor trøster meg, og sier det er helt normalt. Skulle bare ønske jeg selv klarte å slappe mer av mht det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi flere. Jeg er i uke 31 og har det på samme måte,- lille luringen i magen har plutselig etpar "hviledager" på rappen - noe som gjør meg stresset =/ I to dager nå har det vært veeeldig stille i magen, for så å være som vanlig igjen i dag med ordetnlige spark og bevegelser. Er jo ikke bare-bare å vite når tid det er normale variasjoner og når man skal reagere på mindre liv - syns dette er vanskelig, jeg! Babyen min vokser i tillegg litt sakte så man blir jo ekstra engstelig for at noe skal være galt når det blir stilt. Heldigvis mye liv og røre nå da =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...