rose 85 Skrevet 31. juli 2011 #1 Skrevet 31. juli 2011 Etter en SA i januar, så har vi satt prøvingen på vent. Men vi vil gjerne ha en til i august eller september hvis vi får det til.. Jeg ble gravid etter 2 pp med mitt første barn. Bør vi snart begynne å prøve igjen, eller vente et par måneder? Har et vikariat som er ferdig 31 juli 2012.
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 31. juli 2011 #2 Skrevet 31. juli 2011 Hvis dere psykisk er klar for å prøve igjen så er det bare å sette igang. å få det til å klaffe slik at dere får på høsten skal godt gjøres.. Er jo mye som skal klaffe på en gang. Men lykke til. Flott å se at SA en ikke har tatt motet fra deg. Har selv hatt en MA og en Sa og vet det kan ta litt tid før "hodet er på plass igjen". Som sagt, lykke til.
rose 85 Skrevet 31. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2011 Fikk bare enda mer lyst på en til etter at jeg mistet, men jeg skulle begynne i ny jobb fra august, så vi ville vente. Med jenta vår på 2 år, så ville vi ha julibarn, og det gikk.. Så håper jeg har like flaks nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå