Gå til innhold

Innreder jenterommet:-)


♥jente2010+♥jente2012

Anbefalte innlegg

Rekkehuset vi bor i var bygd om fra 3 til 2 soverom, og nå som en ny baby er på vei pusser vi opp og gjør om hele 2 etg! Når vi først er igang med oppussingen innredet vi babyrommet også:-) har i dag kjøpt en nydelig tapet som tutta skal ha på den ene veggen. Alt blir plutselig så veldig mye mer virkelig. Nå kjenner jeg henne sparke godt hver dag også:-) andre som har begynt? Nå har vi hvertfall et nyoppuset rom med ny flott tapet. De andre tingene får komme etterhvert som vi finne det. Men har mye fra første jenta, som bare er 11 måneder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå jeg er så misunnelig på de som har ekstra soverom! hehe.. Vi har kun 2 vi..så baby må sove inne hos oss til hun/han er stor nok til å flytte inn hos storesøster.. som blir 3 år no om noen dager...

 

Men jeg satser på at vi finner en bedre egnet leilighet etterhvert.. aller helst vil vi jo kjøpe..men får ikke lån høyt nok kun på en inntekt.. (jeg er student)

 

Hærlig med spark=) har kun kjent noen dult jeg.. er 16+2 i dag..Hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er deilig med soverom nok, men jeg vet flere som har valgt å ha barna på samme rom og som er super fornøyd med det:-)

jeg er 18+1 i dag. først den siste uke jeg har kjent skikkelige spark:) første svangerskap merket jeg det ikke før i uke 23, så gøy at man allerede merker det så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...