Anonym bruker Skrevet 30. juli 2011 #1 Skrevet 30. juli 2011 Jeg blir så sliten av høy musikk i butikker og overalt, er også dritt lei gatemusikanter som bråker!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2011 #2 Skrevet 30. juli 2011 Synd for deg, skaff deg hørselvern eller ørepropper. Eller hva med å bli politiker og arbeide for ett "musikkfritt norge" eller no..
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2011 #3 Skrevet 30. juli 2011 Jeg er til en viss grad enig med deg. Noen steder er det innmari mye(og høy) musikk, f.eks på enkelte senter i Oslo. Her spilles det en type musikk ute i friområdet, mens hver butikk spiller sin egen musikk. Jeg blir småør i hodet når jeg går det og handler... Dette gjelder vel spesielt Oslo City og Byporten. Heldigvis finnes det andre steder rundt omkring som ikke har musikk/har dempet musikk Må jo fortelle at moren min mobber meg når jeg klager over dette... Mener visst at jeg beynner å bli gammel!?! Værste jeg har hørt.....
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2011 #4 Skrevet 30. juli 2011 hehe ja kanskje det var en ide kjøpe ordentlig hørselsvern slike som man kjøper til babyer når de er på konsert eller noe.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2011 #5 Skrevet 30. juli 2011 Det er helt greit med dempet musikk men det spilles alt for høyt enkelte steder. Jeg blir kjempe sliten av det. går ut om musikken er for høy. Hvordan orker folk og jobbe i det i mange timer?
3 nøtter til Askepott Skrevet 30. juli 2011 #6 Skrevet 30. juli 2011 Gina Tricot er det helt jævelig på, det spilles så høyt at jeg blir helt stressa av å være der inne. Må jo brøle hvis du skal snakke der inne.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2011 #7 Skrevet 30. juli 2011 Er ganske enig og skjønner ikke at butikker må spille så sinnsykt høy musikk. Støyforurensing!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2011 #9 Skrevet 31. juli 2011 Kanskje noen av dere som jobber i butikk kan fortelle oss grunnen til dette?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2011 #10 Skrevet 31. juli 2011 hehe, jeg tenker alltid at det er jeg som er gammel og at "de unge idag" liker det sånn... :-) Hilsen ei på 39...
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2011 #11 Skrevet 31. juli 2011 Fryktelig irriterende med støyforurensing i form av gatemusikanter og bakgrunnsmusikk. Enda verre er kirkeklokker, bor nesten to km fra kirken og blir vekt av kirkeklokker hver søndag, og ofte når det er begravelser også (jobber ubekvemme vakter). Tør ikke tenke på hvor plaget de må være som bor nærmest..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå