Anonym bruker Skrevet 30. juli 2011 #1 Skrevet 30. juli 2011 Merket du at magen begynte å ta skikkelig form? Begynte puppene å vokse? Begynte det å lekke litt fra puppene? Fikk du diverse svangerskapsrelaterte plager? Nygravid som er veldig spent på hva jeg har i vente
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2011 #2 Skrevet 30. juli 2011 Med nr 1 kom magen så vidt i uke 20, med nr 2 ca i uke 12. Har aldri hatt større bryster eller melk i puppene undervegs i svangerskapet. Kvalme og oppkast fra uke 4-5 til uke 16-18. Bekkenplager fra uke 23-24.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2011 #3 Skrevet 30. juli 2011 I uke 16-17 så var jeg rund. Og jeg har en helt normal mage med en liten bolle på fra før. Puppa mine var det første som vokste på meg. Det begynte å smålekke blanke/gule dråper i 25-28 en gang, og jeg hadde vell alt man kunne tenke seg av plager. Bekkenløsning, MASSE vann, super kvalme, åreknuter, hemoroider, svimmelhet, tissa på meg masse (på slutten) Sov nesten ikke pga vondt, masse fæle maserier og kynnere, gikk to uker overtid og fikk en helvetes fødsel med stort barn og keisersnitt etter to helvetes døgn med fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå