Gå til innhold

Forumpolitiet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så fint at dere rapporterer alle innlegg som har et snev av fornuft i seg! Der viktige issues blir tatt opp, ikke bare tull!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ta det opp i bloggen din, skrive leserinnlegg til lokalavisa, forfatte en kronikk til Aftenposten, lage en parole og organisere demonstrasjonstog.

Det fins mange andre fora du kan ta opp dine hjertesaker. Så kjør på du!

Skrevet

Hvis du sikter til Utøya innlegget så er du bare en idiot. Gå heller ut og ta opp de viktige tingene i den virkelige verden og gjør litt nytte for deg.

Skrevet

Det er opp til moderator å vurdere innleggene, så jeg synes ikke terkelen for å klage inn innlegg nødvendigvis må være høy.

Regner med du sikter til kritikken mot AUF-lederen nå, og det er gitt klar beskjed om at den debatten ikke skal taes her. Hvorfor ikke respektere det, og ta diskusjonen i fora som egner seg, i.e. et der man ikke kan være anonym, men stå for det man sier uner fullt navn? Det er nemlig det som er vanlig når diskusjonen gjelder navngitte mennesker..

Skrevet

Lag en blogg. Her inne setter ikke du dagsorden.

Skrevet

Rapporterte inn? Hva i all verden er det for noe? Seriøst? Jeg sverger at dette landet har blitt helt gal den siste uken.

Man burde f... meg får lov til å diskutere det man vil. Jeg er dessuten enig med HI. Er sikkert mange andre som er det også, men folk har blitt nesten så syk etter tragedien at man får knapt nevnet noe som helst som kan oppfattes som "negativt" eller kritisk".

Vi bor i et fritt land (eller gjorde det for et par uker siden.) Vi burde få lov til å diskutere det vi vil.

Jeg kan være ærlig og si at jeg sliter veldig med mye frustrasjon over hvordan folk har reagerte på denne tragedien - mediedekning, kvalmende bruk av samme nyhetene om og om og om igjen for å skape flere reaksjoner og tjene penger osv, men at jeg egentlig får bare diskuterte det her på anonymforum pga at jeg er så livredd for hets om jeg stå fram med navn på feks Facebook, kommentarer eller på jobben.

Om man bare retter noe som helst kritikk mot denne båten eller at politiet tok en evighet for å komme frem mens presse hadde en helikopter på stedet med en gang, eller noe annet, blir man sett på som en tilhenger av ABB.

Man kan få lov til å diskutere anal sex, trekanter, om man svelger eller spytter ut, men for gudsskyld ikke si noe negativt om Arbeiderpartiet, AUF, islam, politiet eller regjeringen.

Dere tar helt av, vær så snill - vær fornuftig og kom dere ned på jorda igjen!

Skrevet

Rapporterte inn? Hva i all verden er det for noe? Seriøst? Jeg sverger at dette landet har blitt helt gal den siste uken.

Man burde f... meg får lov til å diskutere det man vil. Jeg er dessuten enig med HI. Er sikkert mange andre som er det også, men folk har blitt nesten så syk etter tragedien at man får knapt nevnet noe som helst som kan oppfattes som "negativt" eller kritisk".

Vi bor i et fritt land (eller gjorde det for et par uker siden.) Vi burde få lov til å diskutere det vi vil.

Jeg kan være ærlig og si at jeg sliter veldig med mye frustrasjon over hvordan folk har reagerte på denne tragedien - mediedekning, kvalmende bruk av samme nyhetene om og om og om igjen for å skape flere reaksjoner og tjene penger osv, men at jeg egentlig får bare diskuterte det her på anonymforum pga at jeg er så livredd for hets om jeg stå fram med navn på feks Facebook, kommentarer eller på jobben.

Om man bare retter noe som helst kritikk mot denne båten eller at politiet tok en evighet for å komme frem mens presse hadde en helikopter på stedet med en gang, eller noe annet, blir man sett på som en tilhenger av ABB.

Man kan få lov til å diskutere anal sex, trekanter, om man svelger eller spytter ut, men for gudsskyld ikke si noe negativt om Arbeiderpartiet, AUF, islam, politiet eller regjeringen.

Dere tar helt av, vær så snill - vær fornuftig og kom dere ned på jorda igjen!

Skrevet

Det har aldri vært lov å diskutere hva man vil her inne, hvertfall ikke i de8 årene jeg har vært her.

Det er helt åpenbart at noen tema tar man ikke opp her inne. Man trakasserer foreksempel ikke overlevende.

Hvis du ikke er fornøyd er du selvsagt fri til å forlate nettstedet, starte en blogg, diskutere et annet sted.

Du fremstår som enkel og manisk opptatt av å diskutere tema de fleste synes er direkte slemme.

Skrevet

Jeg tror det er verdt å merke seg at de fleste samfunnsdebattanter maner til mer åpenhet og mindre sensur i etterkant av tragedien. De skriver også at de nettstedene som har innskrenket diskusjonene i etterkant av terroren gjør en feil. De sier også at debattene bør få foregå anonymt for å få alle meninger frem i lyset.

Men på dib har det visst blitt en slags overmoralisering i etterkant av tragedien som jeg ikke tror samfunnet vårt generelt er tjent med.

Det er mer farlig å undertrykke meninger enn å bringe dem frem i lyset og ta diskusjonene.

Skrevet

2309! TUSEN TAKK !

Godt det er enda mennesker som har fornuften til stede!

Skrevet

Jeg blir litt fascinert, hvorfor tilbringer du tid på et nettsted du mener ufornuftige mennesker er? Hvor du er misfornøyd med modereringen og andre synsunkter? Hvorfor flytter du ikke bare vekk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...