Anonym bruker Skrevet 30. juli 2011 #1 Skrevet 30. juli 2011 Når man bruker "holdin" strømpebukser, hvor blir det av det overflødige? Blir virklig lårene og rumpa mindre? Jeg vet jeg blir smalere om livet, men er det lungevolumet som minsker eller hvor blir det av fettet?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2011 #2 Skrevet 30. juli 2011 Det overflødige forsvinner. Man blir tynnere.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2011 #3 Skrevet 30. juli 2011 Har inntrykk av at man bare "forflytter" flesket. Bilringen kommer høyere opp liksom.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2011 #4 Skrevet 30. juli 2011 Det bare strammer seg opp, det e slik du ville sett ut om du ikke gikk ned i vekt men begynte å trene og stramme opp det du har. Det er jo ikke bare det rundt livet men også lår og rumpe som holdes mer på plass av strømpebuksen. Tenk om en bare hadde trent så hadde musklene gjort samme jobben
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2011 #5 Skrevet 30. juli 2011 Hvis du har kun en strømpebukse, så vil du ende opp med en bilring (hvis ikke du er så tynn at holdin egentlig er bortkastet). Hvis du har noe ordentlig holdinundertøy, så vil det løfte og holde inn sånn at du vil se bedre ut.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2011 #6 Skrevet 30. juli 2011 Jeg får ingen bilring, men det er ikke tvil om at jeg blir tynnere om livet. Klærne sitter mye løsere. Jeg lurer virkelig på hvor det blir løftet henn.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2011 #7 Skrevet 30. juli 2011 Hm, det blir jo trykt inn, ikke løftet:-) Greit, man kan få en liten valk om man setter seg ned, men men.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå