Anonym bruker Skrevet 30. juli 2011 #1 Skrevet 30. juli 2011 Mannen min er glad i øl. Selv drikker jeg så og si aldri(3 år siden sist øl). Det jeg lurer på er: hvor mye drikker din mann? Mannen min tar seg HVER helg så og si 2-4 øl både fredag og lørdag. Er ikke dette ganske ofte?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2011 #2 Skrevet 30. juli 2011 2-4 øl ville gjort mannen min brisen, så for ham hadde det vært mye. Eller, kanskje ikke to men definitivt 4:) Om mannen din blir brisen både fredag og lørdag syntes jeg det er mye, men om han tåler det så syntes jeg de ikke gjør så mye.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2011 #3 Skrevet 30. juli 2011 Det var ikke så mye da, helt normalt Ta deg et glass vin mens mannen din koser seg med ølen sin.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2011 #4 Skrevet 30. juli 2011 Dette er ganske vanlig. Sleng på noen glass congac i hverdagene også så har du min mann. Selv tar jeg meg en kopp te og kosen er den samme:)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2011 #5 Skrevet 30. juli 2011 Min drikker 1 øl fredag og 1 øl lørdag. jeg synes det er mye å drikke hver helg!!!!! jeg driker sjelden... så ja jeg synes det er MYE
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2011 #6 Skrevet 30. juli 2011 Tja, høres jo ikke ut som han drikker seg full og oppfører seg som en idiot hver eneste helg, ser ikke det store problemet med å kose seg med en øl eller to eller tre... Men er jo ikke nødvendig å drikke to dager hver eneste helg, går an å finne på noe annet innimellom også Her hender det at mannen drikker mer enn fire øl, i tillegg til både litt vin og cognac om vi har venner på besøk, eller er på besøk. Er det bare jeg og han i helgen tar han seg av og til et par øl da også, men vi er sikkert helt alkoholfrie begge to omtrent annenhver helg i løpet av året, og drikker sjelden både fredag og lørdag...
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2011 #7 Skrevet 30. juli 2011 Min tar seg en til to øl en av kveldene i helgen. Syns det holder han, så lenge en bare skal kose seg. Han ville blitt brisen av 4. Jeg synes det er mye, når det er snakk om både fredagen og lørdagen, HVER bidige helg.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2011 #8 Skrevet 30. juli 2011 Nei, det syntes jeg var ganske normalt, ikke mye/ofte i det hele tatt. Mannen min drikker 1-2 øl eller tilsvarende nesten hver dag (en til middag, en senere), kanskje litt mer i helgene. Er aldri synlig beruset på noen måte, er heller sjelden ute på fylla (max 1-2 ganger i året). Jeg hadde selv samme drikkemønster før jeg ble gravid og syntes ikke det var/er noe problem.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2011 #9 Skrevet 30. juli 2011 mannen min drikker hedigvis sjelden. Kan kan ta seg en øl i sommervarmen, men thats it:) ellers når vi begge to er på fest drikker vi.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2011 #10 Skrevet 30. juli 2011 For å presisere litt,han blir ikke full/brisen. Tåler det fint,men Jeg synes det er så teit... Hva er greia med å sitte å "drikke" alene liksom???? Blir ikke klok på dette jeg og samtidig irriterer deg meg tilfelle det skulle vært noe så er det jo greit at EN er kjørbar liksom! Hi
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2011 #11 Skrevet 30. juli 2011 Min man tar en pils om han er ute og ser på fotbalkamp... I tillegg kan han ta en pils eller to, hver andre-tredje uke. Selv kan jeg ta ett glas vin omtrent like ofte... (men ammer ingen unger lenger.. så lenge jeg var gravid, eller ammet drakk jeg ingenting.)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2011 #12 Skrevet 30. juli 2011 Vet ikke hva som er normalt, men min drikker ikke i det hele tatt i helgen. Han har bare vært ute på byen og drukket alkohol, har vært 2 ganger iløpet av dette året
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2011 #13 Skrevet 30. juli 2011 Mannn min drikker seg full 2 ganger i uka. Ca 1 kasse hver gang
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2011 #14 Skrevet 30. juli 2011 Når jeg skriver 2-4 øl fredag og lørdag mener jeg at det går kun en six pack hve helg,så er aldri 4 på fredag og 4 på lørdag. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå