Gå til innhold

En alt for sosial nabo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har i vår fått ny nabo. Hyggelig og grei, og han og min mann fant tonen med en gang. Veldig flott at de kan være kamerater. Selv synst jeg det blir litt vel mye når han løper ut hver eneste gang vi er i gårdsrommet (som er flere ganger om dagen). Han lurer på hvor vi skal og hvor vi har vært. Har nevnt det for mannen min, men han trekker bare på skulderen og synst naboen er koselig.

Nå reiser min mann mye i jobben og er borte flere uker i strekk. Men også da vil naboen høre hvor jeg skal, hvem var det som var på besøk i går, hvilken bil var det som sto ute hos oss kl.14.18, hvor har jeg vært...osv. Dette skjer hver eneste dag, og jeg blir gal. Føler han overvåker meg.

Hvordan si at han rett og slett ikke har noe med det? Først var det jo hyggelig at han bryr seg, men mannen er bare nysgjerrig. Jeg vil jo gjerne beholde et hyggelig naboskap, men vil også fortelle hvor skapet skal stå. Jeg er helt sikker på at mannen min ikke har en "avtale" med naboen om å overvåke meg når han selv er utenlands. Det er naboen som er problemet - ikke mannen min.

Hva skal jeg si? Noen med lure gloser?

Videoannonse
Annonse
Gjest overlord
Skrevet

"ja det skulle du likt å visst" ville jeg sagt. Tilslutt slutter han å spørre.

Skrevet

Ha,ha,ha...den var god. Hvorfor kom jeg ikke på den selv. Den skal prøves ut i morgen tidlig.

Takker og bukker!

H.I.

Skrevet

Si at du skal/ har vært hos elskeren din;)

Skrevet

Jeg hadde anskaffet meg en hund, han hørtes litt skummelt ut :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...