Gå til innhold

jente eller gutt?


hurra_gravid

Anbefalte innlegg

Har dere noen følelse av om det er gutt eller jente dere bærer på? Selv tror jeg vi venter jente, grunnen til dette er at jeg har vært en del kvalm, det var jeg ikke i første svangerskap, og da ble det gutt. litt moro å se om det er riktig eller ei.... :)

Har å for moro skyld kikket på den kinesiske fødsels kalenderen, der sto det å at det ble jente. Stemte med gutt forrige gangen hvertfall... hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror også det blir en jente. Grunnen til det er det samme som deg, KVALME! Herregud, at det går an å bli så kvalm :-p

 

Kikket på den kinesiske kalenderen jeg også, sto jente til meg og :-) Så det skal jammen meg bli spennende å se :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også følelse på jente denne gangen, men av motsatt grunn enn dere :) var mye mer kvalm da jeg gikk gravid med sønnen min (4 år gammel). Da var jeg kvalm hele dagen de første 12 ukene. Denne gangen har jeg vært kvalm på kveldene/nettene men ikke hver dag. Er 12 fullgåtte i morgen og føler dette svangerskapet er annerledes!?

 

Måtte jo kikke på den kinesiske kalenderen jeg også da, og der sto det jente :) Stemte forrige gang! Blir spennede å se på ul i uke 18. Vil dere vite det på ul, eller venter dere i spenning til nurket blir født?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to jenter i fra før så hadde vært artig med en gutt :) I følge det kinesiske fødselskartet kan det så absolutt bli en gutt,men ligger å vipper i mndskifte mellom mai og juni. Forskjellen er jente i mai og gutt i juni.

 

Ellers så har jeg hatt et glimt av guttefølelse,men tørr ikke håpe for mye. Er egentlig det samme for meg hvilket kjønn det blir,men samboern min vil så gjerne ha en gutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere ser på kinesisk fødeselkart og finner mnd dere ble gravid..tar dere da den mnd første dag i siste mens var eller når befurktning skjedde?

 

 

Jeg har en jente fra før og ønsker en jente til...selvom jeg kommer til å bli kjempe glad for en gutt også :) Håper barnet er friskt selvfølgelig (det er aller viktigst).

 

Klarer bare tenke på jentenavn og har vært mye kvalm...har en jente følelse men av og til kommer guttefølelsen også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet ut to ulike typer kinesiske fødselskalendre. Den ene sa jente, og den andre sa gutt. Så da er jeg vel like langt. Hehe.

Jeg har egentlig en guttefølelse, men mannen min håper og tror på jente. Så får vi se hvem som får rett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ingen følelser her.... men jeg var passe kvalm med nr. 1 og med nummer 2 kastet jeg opp hele morgenen og hele kvelden.... totalt annerledes enn med nummer 1 mn det ble sannelig en gutt den gangen også..... denne gangen er jeg egentlig kvalm hele dagen for uten mellom ca 10- 13 så det er jo annerledes denne gangen også.... et pikebarn hadde jo vært stas..... men de guttene er en veldig grei rase de også!!!! så en kriger til hadde vært stas det også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kira 1+1 underveis ♥

Jeg har skikkelig gutte-følelse, men stoler ikke på meg selv helt her nei. Hadde nemlig det under forrige svangerskap også, men da ble det en jente. Så magefølelsen min har vært på bærtur før;)

 

Står forresten i kinesiske fødselskalenderen at jeg skal få en jente, så får vente og se hva det blir. Hadde vært morsomt med en gutt denne gangen, men kanskje billigere med jente (foreløpig ihvertfall*s*) ettersom vi har så mye "jentete" klær og ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper på en jente til siden vi allerede har massevis av jenteutstyr,men selvfølgelig blir det flott om vi får en lillebror og:) Skikkelig spennede å vente til UL i uke 18 før vi får vite hva det blir!

Har prøvd å sjekke på kinesiske fødselskalendere ,men de viser jo ikke det samme. Hele vitsen er jo borte når det finnes ulike kalendere,skjønner med ikke helt på det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Jeg var på ultralyd i uke 11 og jammen så jordmoren (og sa uten at jeg spurte, at dette nok er en gutt). jeg så det jeg også. Det var i alle fall noe mellom bena. jeg var veldig overrasket. hadde en flott ultralydopplevelse. Så nå venter vi spent på ultralyd i september, på om hun hadde rett. Jeg tror absolutt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...