Gå til innhold

Erfaring med a1 graviditetstest?


Blåbærmuffins

Anbefalte innlegg

Tok en i dag. Etter ca 5 minutter kom det en svaaaak strek. La fra meg testen og så på den igjen når det var gått 10 min siden jeg tok den. Streken var da litt svak, men tydelig rosa. Står i bruksanvisningen at den skal leses av før det har gått 30 minutter så man skulle jo tro det var riktig? Er så vant til at det er max 5 eller 10 min..

 

Merker at jeg sliter veldig med å tro at det er sant siden vi brukte to år på å bli gravid sist. Har nå ikke fått igjen mensen etter at jeg tok ut spiralen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg selv brukte a1 test (2 pakning).

Den første testen viste en veldig svak test. Testet 2 timer senere og da var testen supersterk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også en to-pakning så tar den andre i morgen. Har heldigvis en haug billigtester liggende som jeg kan ta i mellomtiden (testoman...).

 

Det rare er at jeg tok en strimmel både i morges og da jeg kom fra jobb 15.30. Den første var negativ mens jeg syntes jeg så vidt kunne skimte en strek på den andre. Mannen greide ikke å se den uansett hvor mye han orøvde :P Ra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet nettopp med a1 gravi-test men det var noe galt med den... Den ble rosa helt nederst mot test strimmelen men resten var bare hvit... Får gå å klage litt senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikm forrige søndag. Er skikkelig øm i bryst så håpet er her :) men må nok kjøpe nye tester så jeg vet sikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...