Anonym bruker Skrevet 30. juli 2011 #1 Skrevet 30. juli 2011 I går fikk jeg vite at jeg igjen hadde mistet. Første gang mistet jeg i uke 7 og andre gang kanskje uke 5/6. Har to barn fra før av, så vet jo at vi KAN få barn, men det er fryktelig trist og fortvilende uansett. Det verste er egentlig at "alle" sier at jeg skal være glad for at jeg mistet såpass tidlig osv. , selvfølgelig er synes jeg også det er "bedre" å miste tidlig enn sent (har ikke mistet sent før da..), men uansett hvor tidlig det er og at jeg var forberedt på det pga blødninger så er det helt jævlig.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2011 #2 Skrevet 30. juli 2011 Føler med deg. Har selv mistet to ganger, men ikke på rad. Kan likevel skrive under på at det er vondt og sårt MEN: det går over. Ta tiden til hjelp, og tillat deg selv å sørge, selv om omgivelsene ikke alltid forstår. Klem!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2011 #3 Skrevet 30. juli 2011 Stor klem til deg! Jeg har opplevd det samme som deg, mistet både i april og i juni, uke 5 og 6, så jeg var litt kortere enn deg. Jeg har mista mye av motet, klarer ikke å tro at det skal gå bra igjen, selv om jeg også har to barn fra før. Jeg har ordnet med time hos homeopat som jeg skal til om noen uker, for legen vil ikke gi meg noen oppfølging før jeg har mistet en gang til.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 30. juli 2011 #4 Skrevet 30. juli 2011 Vet hvordan du har det... Har selv mistet 5 ganger, men har nå en på 1mnd ved siden av meg Så ikke gi opp ..
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2011 #5 Skrevet 30. juli 2011 Usj da, det hørtes ikke greit ut i det hele tatt! Men du, vær så snill å la kroppen din få litt ro etter en SA. Det kan nok ha betydning for den 2. SA-en at den nye graviditeten kom så fort etter den 1. SA-en. La kroppen din få komme seg i to-tre måneder og så kan dere prøve igjen. Lykke til! ;-)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2011 #6 Skrevet 30. juli 2011 HI her . Tusen takk for svarene. Er det noe jeg kan gjøre for at det skal gå bra evt neste gang da?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2011 #7 Skrevet 30. juli 2011 Hei, så trist å høre, jeg håper du har det bra etter omstendighetene! Jeg har selv mistet en gang, men det gikk heldigvis bra på neste forsøk, og nå sitter jeg her i åttende måned. På Riksen sa de at man burde vente en mens før man ble gravid igjen etter en MA/SA, hvis mensen kom allerede etter 1-2 uker "teller ikke" denne, da skal du vente to menstruasjoner. Jeg har hørt at de sier andre ting andre steder, men jeg tenker at Rikshospitalet bør ha god kompetanse på dette... Lykke til, jeg håper du blir gravid igjen snart og at det da går bedre!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2011 #8 Skrevet 30. juli 2011 Føler med deg, HI Vet det er forferdelig å miste spiren selv om man bare er noen få uker på vei. Man danner seg jo forhåpninger og forventninger med en gang testen lyser positiv. Etter den første SA-en ble du sikkert kjempeglad for at du ble så fort gravid igjen, og da er det også utrolig kjipt når man mister.. Håper neste spire klorer seg godt fast. Kanskje lurt å vente i 1 mnd med prøvingen sånn at kroppen (og hodet) kan bli seg selv igjen ? Lykkeønskninger, mange klemmer og gode tanker sendes til deg.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2011 #9 Skrevet 30. juli 2011 Hi her. Tusen takk for alle svarene. Blir å vente en mnd før det blir prøving igjen ja. Og satser da på at alt skal gå bra ganske kjapt etter det, prøvd siden november nå så er litt lei og fortvilet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå