Gå til innhold

Har dere forslag til pusleaktiviteter i sykemeldingen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

da ble jeg sykemeldt ut svangerskapet..termin i sept. Har en liten en som gleder seg til å begynne i barnehage igjen, så i hverdagen blir det bare meg. Ingen andre gravide bekjente å sutre sammen med heller...;)forslag til rolige aktiviteter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også sykemeldt ut svangerskapet (termin 19. oktober!!) Jeg har vært sykemeldt i to uker allrede, og det blir laaange dager. Jeg har ingen barn fra før heller. Det har blitt litt strikking og lesing, men mister fort interessen for dette. På gode dager tutler jeg litt i huset eller drar og kiker i butikker og handler inn litt diverse til de små kommer. Men tar med takk imot forslag til rolige aktiviteter jeg også! :)

Skrevet

Jeg bruker mye tid på pc og foran tv.... Ikke at det er så spennende i lengden..

Skrevet

Kjøp et puslespill! :-D Faktisk mye morsommere enn man tror! hehe.

Skrevet

Jeg sluttet omtrent å fremkalle bilder da vi gikk over til digitalkamera. Så nå har jeg kastet meg over flere år med digitalbilder, plukket ut, fremkalt, kjøpt inn fotoalbum og har begynt å lime inn:)

Skrevet

Ja, det er vanskelig å finne på noe å gjøre som ikke gjør vondt verre :)

Jeg har bare et lite strikketips :)

Verdens nydeligste babyteppe: Det hele kongerige! Ofte kalt prinseteppe. Mønster kan bestilles hos markno.dk - meget rask levering!

Opprinnelig heter det Cobweb crepe shawl og er etter et tradisjonsmønster fra Shetland. Se masse flotte bilder på div blogger.

Jeg kan i utgangspunktet ikke strikke annet enn rett fram :) Men dette teppet var ikke så vanskelig å strikke som det så ut som i hvertfall... faktisk ganske morsomt ;)

Skrevet

Se masse tv serier å lese bøker :) blir vel ikke så masse tid til sånt når småtrolla er komt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...