2 tette og 1 badehette Skrevet 30. juli 2011 #1 Skrevet 30. juli 2011 Kjennes nesten som lyskestrekk i perioder. Er det fler som har dette? Kan ikke huske å hatt dette de andre sv.skapene :-/ Er 4 + 4 i dag.
FruaR Skrevet 30. juli 2011 #2 Skrevet 30. juli 2011 Jeg har hatt masse av i dette svangerskapet, er 9-3 i dag. Men ingenting er galt med den lille spira. Har til og med våknet om natta, med intense smerter nederst i magen, lignende lysktrekk som du sier. Hos meg var hele årssaken forstoppelse som presset på livmora.
2 tette og 1 badehette Skrevet 30. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2011 Okei. Jeg skal ikke til lege før 19 aug, så får se da om det kanskje har gitt seg litt Har ikke noe forstoppelse i hvertfall Men takk for svar
FruaR Skrevet 30. juli 2011 #4 Skrevet 30. juli 2011 Det er lov til å dra på lege hvis man har vondt. Jeg på legevakta og fikk medisiner mot forstoppelse. Var så hos legen og fikk beskjed om å ta det med ro. Men lykken i det hele, jeg fikk en innvendig UL hos legen og fikk se et lite hjerte som slår. Men det er helt normalt å ha menslignende smerter. Har jeg skjønt til slutt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå