Gå til innhold

Rolig i magen (uke 28)


tertilus

Anbefalte innlegg

Blir litt bekymret selv om jeg vet jeg ikke har grunn til å være det. Noen flere som har rolige barn i magen? Tidligere denne uka har babyen sparket slik at jeg kunne se det utenpå, men nå mot slutten av uka er det nesten ingen bevegelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, husker det var litt rolige perioder rundt den tiden ( jeg er nå 31 uker) Kan være fordi mini fremdeles har plass, sparker mot ryggen osv. Men drikk noe med sukker i og kjenn etter mens du ligger i ro. Hvis du da ikke kjenner noe ville jeg ringt til føden med en gang! Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det sånn selv, og runder uke 30 om to dager. Lillemannen psyker tidvis mammaen sin helt ut med sine varierende bevegelser..... Den ene dagen står magen som en sperreballong konstant, og jeg kan se armer og bein fekte gjennom magehuden. Neste dag kjenner jeg ham knapt. Til å bli gaaaal av. Noen dager kjenner jeg ham KUN hvis jeg sitter helt i ro, helst ligger, uten lyder etc.- Men lege og jordmor trøster meg, og sier det er helt normalt. Skulle bare ønske jeg selv klarte å slappe mer av mht det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. uke 28 her selv. Jeg har det ikke sånn men kjenner hun som vanlig.

Men det kan jo variere.. men drikk saft og hopp litt:)

og visst du er i tvil, ring jordmor / føden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...