Heidi <3 Skrevet 30. juli 2011 #1 Skrevet 30. juli 2011 Jenta mi på 2 år slikker på alt hun ser, hun slikker på sofaen, bordet, Armen min, leggen min, bamsen hennes osv. satt en dag i sofaen uten sokker på og så gikk hun bort og slikka meg på hælen! uff, jeg synes det er ekkelt, og sier at slik gjør man ikke. men hun bare fortsetter å slikke på alt mulig. Lure på om det er andre som har opplevd noe av det samme? og om noen veit hvorfor hun gjør det? hilsen undrende mor..
Heidi <3 Skrevet 30. juli 2011 Forfatter #2 Skrevet 30. juli 2011 ingen som har opplevd noe av det samme? Hi.
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 3. august 2011 #3 Skrevet 3. august 2011 hei gutten min på 2,5 gjør også det, sier at han ikke får låv, men det hjelper lite. Syns også at det er ekkelt, hvet ikke helt hvordan eg skal ta tak i det heller.. Håper at det snart går over
Heidi <3 Skrevet 4. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2011 spurte om det samme inne på 2. trim. så hvis du ser der, fikk jeg et svar som jeg synes var veldig bra lykke til med gutten din:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå