ønsker * magetroll <3 Skrevet 29. juli 2011 #1 Skrevet 29. juli 2011 nå er jeg lei! begynner 3 pergokur i morgen, og skal nå ha sex miinst annenhver dag, ligge med pute under rompa, drikke slimløsende hostesaft! jeg vil ikke ha videre oppfølging, jeg vil bli gravid! kjenne babyen sparke etter hvert, ikke ha en gyn. som titter oppi der fra tid til annen for å si at det ikke feiler meg noe! blir bare så frustrert når alle andre får det til og ikke jeg! gruer meg til å dra på besøk til en venninne på søndag, hennes lille jente er bare 2 uker gammel! menmen, får ta meg i nakken og ha det koselig og nyte hennes lille gull måtte bare få ut liitt
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 30. juli 2011 #2 Skrevet 30. juli 2011 skjønner deg godt håper virkelig det er deres tur nå :) det sies jo at det skal hjelpe å holde en baby,så da får du kose deg med hennes lykke til å måtte spiren sitte hos oss denne mnd <3
ønsker * magetroll <3 Skrevet 30. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2011 ja, skal kose myye med henne :) er jo helt nydelig også da! og jeg unner jo henne det, siden de også strevde en stund.. el faller denne gangen på bursdagshelga til sambo så det passer jo ganske bra!! da blir det ikke bare pliktsex ja, nå må det sitte en spire hos oss snart
TurboJenny87 Skrevet 30. juli 2011 #4 Skrevet 30. juli 2011 "...å på det tredje skal det skje":-) Krysser fingrene for dere:-)
Ella78 m/ A&M Skrevet 31. juli 2011 #5 Skrevet 31. juli 2011 Du skal se det ordner seg denne gangen!! Jeg har også gått på ørten pergokurer, men så har jeg også to vidunderlig vakre barn å vise igjen for det... :-) Førstemann brukte vi 2,5 år på, og nestemann 2 år... Kos deg med babyen til din venninne, og tenk på at det kanskje snart er du som holder ditt eget lille nurk. Positivitet er viktig!! Og slapp av! Hehe, jeg vet det er så lett å si, vanskeligere å gjennomføre, men jeg tror det stemmer. Jeg ga blaffen i alt som het el-tester og medisiner sommeren 2010, og jammen var det ikke da hun fant det for godt å klore seg fast der inne. Nå ligger hun og sover her ute i vogna si.... :-) Ønsker deg alt godt! Masse, masse lykke til!!
ønsker * magetroll <3 Skrevet 31. juli 2011 Forfatter #6 Skrevet 31. juli 2011 takk for positive ord skal kose meg myye har komt frem til at når jeg er ferdig med denne pergo kuren, og om det ikke har klaffet, så skal jeg ta en pause, jeg fikk pergo og primolut fordi jegg ikke hadde hatt mens på 4 mnd.. men nå kommer den uten primolut og jeg veit at vi kan bli gravide på egenhånd.. mista for 1 år siden. da skal jeg bare slappe av og kose meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå