håpefull *er mamma* Skrevet 30. juli 2011 #26 Skrevet 30. juli 2011 21 dager :-) Tenker at JEG er nære, men ser jo at det er mange som er så mye nærmere ;-)
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 30. juli 2011 #27 Skrevet 30. juli 2011 25 dager i gjenn. formen er dass i grunn men varierer fra dag til dag. men men. ikke lenge i gjenn så skal ikke klage. en del kynnere osv som dessverre gir seg når de begynner bli bra vondt typisk men men...
jobber med saken har klart det Skrevet 30. juli 2011 #28 Skrevet 30. juli 2011 38 dager igjen her:) Formen er fin:) Litt bekkenløsning og litt mer halsbrann.. Og masse kynnere. I dag kom de faktisk regelmessig... men synes lille gutt kan holde seg der inne noen dager til:) Ha en fin lørdagskveld
♥ Min engel ♥ Skrevet 30. juli 2011 #29 Skrevet 30. juli 2011 65 dager til ul termin og 58 dager til mens termin Må si jeg syns det er leenge å vente, det meste er klart til snuppa. Mangler kun småplukk som jeg får ta etterhvert
incoming- nr 2 *fødeklar* Skrevet 30. juli 2011 #30 Skrevet 30. juli 2011 40 dager igjen her, og plutselig høygravid... på tide og få ut finger'n og ordne klart her hjemme til nurket kommer da kanskje?! føler jeg har tidsnød denne gangen, dagene går så fort og jeg gjør så lite hehe
Icedancer Skrevet 30. juli 2011 #31 Skrevet 30. juli 2011 Har leeenge igjen, 82 dager, og takk Gud for det. Jeg har nesten ikke tenkt på alt det som skal ordnes. Nå har jeg jo to fra før da, så det er jo ikke de store tingene som skal ordnes, men litt blir det jo. Formen er helt fin. Har lagt på meg 4-5 kilo, ingen ting vann eller andre fysiske plager:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå