Gå til innhold

Hvr mange dager igjen lør 30 Juli?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan er formen?

Selv har jeg 17 dager til ul termin!! 13 til mens termin!

Formen er stort sett bra....De vanlige gravid plagene har jeg da...:S Savner fysio`n min som er på ferie!!

De melder en hetebølge på 14 dager i trøndelag,så da spørs det om jeg ikke kommer til og ese ut til det dobbelte med vann i kroppen..... :o

Har fått det meste av utstyr i hus,heldigvis! Mangler bare å re sengen hennes stort sett....men det kan jeg jo gjøre når vi kommer hjem også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7 daga igjen her :) vesleguten er hjertelig velkommen! :)

Skrevet

43 dager igjen!

Formen er helt på topp, men gleder meg veldig til å bli "ferdig" og til å få møte lillejenta :)

Skrevet

5 dager igjen! Hadde håpet på julibaby, men det ser dårlig ut - bare masse murringer i korsryggen og noen kynnere her og der... :(

Skal på kontroll på mandag, og håper egentlig ikke han kommer i helga, for vi har bare halvveis barnevakt til mannen sine barn og jeg vil ikke dra uten han... Etter det kan han bare komme!!! :)))

Skrevet

7dager igjen. Vil ha han ut NÅ ;)

Skrevet

6 dager og jeg føler meg helt klar! Får ikke sove og er ganske så lei, men får prøve og tenke på at hun har det bra i magen og at hun kommer når hun er klar.

Skrevet

Idag er det 7 dager til termin... rar følelse må jeg si. Når jeg legger meg om kvelden er det mange tanker som kommer. Er jeg egentlig klar? Våkner jeg i natt og kjenner noe? Går vannet i natt tro? Sover egentlig godt, og det rare er at jeg sover bedre enn for noen uker siden. Da hadde jeg så mye vondt i hoftene og ryggen. Virker som om lille-gutt er mye lengre ned i bekkenet som gjør at han ikke er "i veien" liksom. Venter veldig på å få se han nå altså.....men skummelt er det oxo oppi all ventingen.....Rare greier dette her;) Skrekkblandet fryd!!!!!!!

Skrevet

45 dager, snart høygravid :)

Formen er sånn passe.. varierende!

Skrevet

Har 6dager til termin nr 1 og 14dager til termin nr 2. Han er hjertelig velkommen ut :-D hadde 2cm åpning og 2cm cervix på tirsdag :-S murringer og kynnere som kommer å går :-/ fødte nr 1 9dager før ul termin, nr 2 ble født 4dager før ul termin så det blir noen spennende og ikke minst varme dager i vente her på Sørlandet :-D

Lykke til alle sammen :-D

Skrevet

60 dager til ul termin i dag, 55 til menstermin. Leeenge igjen syntes jeg, begynner å bli utålmodig nå!

Skrevet

6 dager på overtid her.

Menstermin i dag og kroppen føles omsider veldig klar for å føde!

Skrevet

6 dager igjen idag... vente...vente... er også veldig klar for fødsel nå :))

Skrevet

10 dager til ks:) teller ned på alt!!! skal bare dusje 9 ganger til, levere i barnehagen 6 ganger til osv...haha latterlig!

Formen er grei bortsett fra at jeg har den største magen man kan tenke seg og sover dårlig om natta.

Alt er klart, tok den store husvasken i går....

Skrevet

33 dager :) Og masse som skjer i magen. Har de siste dagene hatt skikkelige mens smerter, spes. nedover i rompa :P Håper at det er et tegn på at ting modnes og gjøres klart til fødsel. Magen har sunket og jenta er godt festet. Må gjerne komme en uke eller to før termin denne gangen også :)

Skrevet

Her er det 17 dager igjen, går å kjenner på noe som murrer hver dag, og noen dager er verre enn andre, dro til og med frem varmeflaska her om natta!

Bortsett fra det er alt veldig bra, formen bedre enn på lang tid, og (det rareste...) jeg føler meg lett og fin i kroppen! Hahaha!

Vi mangler fortsatt bil og stellebord, ellers er alt klart. De to store kommer hjem imorra etter en ukes ferie hos pappaen - jeg må si jeg gleder meg!!!

Skrevet

1 dag igjen. utrolig lei!! Men formen er fin så skal ikke klage..

Skrevet

44 dagar kvar - snart höggravid och 3 veckor idag till födeklar! :0)

Skrevet

4 dager til menstermin. 7 dager til UL-termin. Venter, venter og venter.... Har fått de tre andre før termin, så er litt innstilt på det denne gangen også. Men begynner å tro at denne lille frøkna vil lure moren litt....

Skrevet

27 dager :) Er veeeldig klar nå og han kan gjerne komme når som helst! Men jeg har en følelse av at jeg må gå over..

Skrevet

3 dager igjen! :) men er i veldig dårlig form... Har plutselig fått litt høyt blodtrykk - skal til legevakten å sjekke senere idag. Ellers skal jeg på overtidskontroll den 8. hvis inget skjedd før da:)

Skrevet

2. dagen på overtid her. Ingen tegn til noen fødsel... Formen er god etter at jeg endelig fikk sove endel i natt og noen timer igjen etter frokost, så hvis fødselen starter NÅ så er det flott ;)

Skrevet

30 dager igjen her. Og formen er upåklagelig.

For uten om MYE kynnere har jeg ingen ting å klage over.

Og kynnere er jeg så vandt med (etter at de kom i uke 11/12) at jeg nesten ikke tenker over de.

Humøret der i mot er det verre med.

Amper og sur som bare det. Kommer vel av at jeg ikke finner tid til å stelle i stand huset til baby kommer. Får bare unna de vanlige dagligdagse tingene. Så har enda 3 kasser med klær som må sjekkes for hva jeg vil bruke om igjen, rydding av et gjesterom som skal bli nye barnerommet, huset trenger en grundig vask- ut over det daglige vedlikeholdet og diverse annet plukk!

Men nå skal storesøster straks begynne i bhg igjen om mannen skal på jobb. Så håper å få gjort litt da.

Er så ego at jeg ønsker meg kaldt og drittvær sånn at det ikke frister for mye å bare la alt ligge til dagen etter og ta seg en tur ut :)

Skrevet

-1 dag står det her gitt.. jaja formen er på topp.. ikke drita lei riktig enda, men hadde jo håpet på en julibaby :=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...