Mamma i lykkerus Skrevet 29. juli 2011 #1 Skrevet 29. juli 2011 Siden jeg var ca 15 uker på vei har jeg hatt symptomer til hemorider, kløe, svie og blod ved avføring, alt etter en forstoppelse... Jeg dro til legen med det men han mente at det bare var blod pga hard avføring, så det ble ingen sjekk. Nå har jeg ni uker til termin og har fått to myke og litt såre klump på utsiden av endetarmsåpningen. Er det hemorider? Noen som har hemorider? Hvordan går dere frem? Hva har legen sagt og hva gjør man?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 29. juli 2011 #2 Skrevet 29. juli 2011 Er desverre ingen ekspert på hemorider selv, men hadde noe som lignet det du sier np i slutten av forrige svangerskap. Gikk aldri til legen med det, men var ganske sikker på at det kunne være hemorider da =) =) Sorry jeg ikke kunne hjelpe mer =)
Flutili Skrevet 29. juli 2011 #3 Skrevet 29. juli 2011 Jeg fikk hemorider i mitt forrige svangerskap, jeg smurte med en krem jeg kjøpte på apoteket, og de forsvant nesten helt. Nå ved mitt andre svangerskap blusset det veldig opp igjen, jeg har brukt 2 tober og fått redusert hemoridene endel, men det er ennå noe der....Vet ikke om det går ann å få dem helt bort eller om det må operasjon til? Har ikke veldig greie på det, men det går iallefall ann å få minsket dem endel selv på egenhånd med den kremen på apoteket...bare å spørre der, de har råd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå