Anonym bruker Skrevet 29. juli 2011 #26 Skrevet 29. juli 2011 Mora mi kjenner ikke at det klør, og tror ikke helt når vi sier vi syns det. Det er forresten tull å si det ikke er sant. Blir mer som at jeg skal påstå at tran ikke smaker vondt fordi jeg liker smaken selv.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2011 #27 Skrevet 29. juli 2011 Safa ullstrømpebukser og Janus ullbodyer/ ulltrøyer er favoritten her i huset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå