Anonym bruker Skrevet 29. juli 2011 #2 Skrevet 29. juli 2011 Synes blogger er fullstendig uinterressante. Hvorfor har noen folk så stort eksponeringsbehov at de må fortelle alt om seg selv og hva de driver med. BOOORing
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2011 #3 Skrevet 29. juli 2011 Typisk dib/bim svar... For et første, var det ikke det jeg spurte om. For det andre, har jeg ikke tenkt og skrive blogg for og skrive om meg selv.. Så det innlegget der fikk jeg fælt lite ut av egentlig.. Hi
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2011 #4 Skrevet 29. juli 2011 Når du spør må du da tåle å få svar? Og hvorfor skrive en blogg om du ikke engang vet hva du vil skrive om? Ikke særlig entusiastisk det vel?
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2011 #5 Skrevet 29. juli 2011 Ja, men når jeg spør om noe vil jeg bare vite det jeg spør om. Ikke noe annet.. Jeg vet hva jeg vil skrive om, men lurer på om det er interresant for andre.. Makan.. HI
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2011 #6 Skrevet 29. juli 2011 For meg er bilder viktige. Å lese lange innlegg om en privatpersons meninger om et emne er ikke noe for meg. Derimot liker jeg å lese om prosjekter som blir til. Slanking, trening, oppussing, reiser, helse, hobby osv. Ta meg med på noe spennende!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2011 #7 Skrevet 29. juli 2011 Takk for svar. nå ga du meg faktisk en ide! ^^ Tusen takk:) hi
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2011 #8 Skrevet 29. juli 2011 Du vil bare ha se svarene du vil ha mener du? Jeg svarer jo at jeg ikke vil lese om noe i blogger, det er da et svar på ditt spm det...
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2011 #9 Skrevet 29. juli 2011 Men i alle dager.. Mitt spørsmål er som følger: "Hva vil du lese om i en blogg." ikke: "Ville du lese en blogg?." skjønner du forskjellen?? Eller mener du at du vil ha en blogg uten tekst? Så du slipper og lese, bare se på bilder? I såfall takker jeg for forslaget, men det var ikke helt det jeg var ute etter. Hi
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2011 #10 Skrevet 29. juli 2011 hehe.. du tåler virkelig ikke ærlige svar du?
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2011 #12 Skrevet 29. juli 2011 Du kan jo umulig ha noe mellom ørene.. Dette blir for dumt. Hi
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2011 #13 Skrevet 29. juli 2011 Egentlig svært få blogger som fenger. Leser i blant noen som jeg synes er ganske morsomme (f.eks. antiblogg), så humor er viktig. Interiør, skjønnhet og velvære blogger er lite interresante. Som hun andre sier, en blogg der man kan følge et personlig prosjekt og være med på veien fremover kan være kjekt. Du kan jo sjekke f.eks. maratonmannen som skriver på bt.no. Han er flink og virkelig imponerende i prosjektet sitt. Og et tips; første som svarte deg er kun ute etter en krangel, ikke verdt å svare på slike innlegg.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2011 #14 Skrevet 29. juli 2011 Takk for svar:) Tusen takk for råd. Ja, skjønte at første innlegget bare er ute etter og provosere. hi
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2011 #15 Skrevet 29. juli 2011 hun første som svarte er bae et troll. ute etter å provosere. jeg liker å lese blogger av folk som er gode til å skrive og har humor. og bilder.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2011 #16 Skrevet 29. juli 2011 Jeg liker å lese om hverdagen og meningene til litt enkle og til dels ressurssvake mennesker som ikke forstår at vi leser bloggen deres som et slag freakshow.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2011 #17 Skrevet 29. juli 2011 som hun litt kraftige og rare dama mener du?
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2011 #18 Skrevet 29. juli 2011 Nei, det blir muligens bare trist om hun sliter med det selv. Hun kan like gjerne være tynn som en felestreng, dum som et brød, forfengelig på en overdreven usmakelig måte, ha overfladiske interesser osv. Det viktigste er at hun ikke er helt klar over sine egne negative sider og har god selvtillit.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2011 #19 Skrevet 29. juli 2011 2130: da liker du nok bloggen til heidi alexandra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå