Stina <3 Skrevet 29. juli 2011 #1 Skrevet 29. juli 2011 Hvor lang tid brukte dere på å bli gravid? Nå er det snart gått 6 mnd siden vi startet prøvingen. Og jeg begynner å bli lei av negative tester Brukte 9 mnd sist gang så jeg vet at det kan ta litt tid, men jeg hadde håpet på at det gikk litt fortere denne gangen.
BettyBoob Skrevet 29. juli 2011 #2 Skrevet 29. juli 2011 Vanskelig å svare på faktisk. Vi prøvde ikke aktivt. Jeg har ikke gått på prevensjon på over 1 år, men har til tider brukt kondom. Uansett har vi hatt så lite sex det siste året at det at jeg nå er 10 uker på vei bare var et lykketreff Håper spiren sitter snart!!!
Tjålsi har født en prinsesse Skrevet 29. juli 2011 #3 Skrevet 29. juli 2011 4 år... Endte i prøverør.
Lille_bo Gutt 07 og gutt 11 Skrevet 29. juli 2011 #4 Skrevet 29. juli 2011 Ble gravid på 1. forsøk... Forrige gang traff vi på 3. forsøk... Skal sies at jeg er "velsignet" men en meeeget mottakelig livmor! Men vi var ganske så avslappa til hele forsøket da, vi vet at det kan ta tid. Viktig å slappe av å kose seg i prøvinga å ikke bare stresse med å få aksjene inn i rett øyeblikk!
knerten09+ knerteline11 Skrevet 29. juli 2011 #5 Skrevet 29. juli 2011 1. gang tok det et drøyt år, men ikke like aktiv prøving hele tiden for å si det sånn. Nr 2 satt litt under 3 mnd etter pilleslutt, så det gikk kjappere enn forventetet.
lullaby Skrevet 29. juli 2011 #6 Skrevet 29. juli 2011 Her gikk det på 3. forsøk! Den siste prøveperioden brukte jeg el-tester, så kanskje det var det som gjorde at det enklere ble full klaff! Ønsker deg masse lykke til!
Mamma i lykkerus Skrevet 29. juli 2011 #7 Skrevet 29. juli 2011 Vi brukte ti dager fra vi bestemte oss for å begynne å prøve til den datoen legen regner med unnfangelsen skjedde! Sykt, men sant! Kroppen var tydeligvis veldig klar for baby! Lykke til!! Håper du snart får positivt test!
FruaR Skrevet 29. juli 2011 #8 Skrevet 29. juli 2011 Klarte det under 1 måned. Sluttet med p-piller med medfølgende mens og fikk eggløsning med en gang. Lykke til og håper det klaffer snart.
Tess30 Skrevet 29. juli 2011 #9 Skrevet 29. juli 2011 begynte prøvingen den 10 juli... Satt på første forsøk... *overrasket* Men gikk fort de andre to gangene også ( 1 og 2 mnd)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 29. juli 2011 #10 Skrevet 29. juli 2011 Begge de to første gangene brukte vi akkurat 5 mnd =) Denne gangen her brukte vi 7mnd =) Det kommer nok skal du se =) Lykke til videre =) =) =)
Sussa85 - snart 2? Skrevet 29. juli 2011 #11 Skrevet 29. juli 2011 18 mnd med førstemann...ved hjelp av Pergotime (hormonkur) 10 mnd med andre mann uten noe hjelp
Honest Skrevet 29. juli 2011 #12 Skrevet 29. juli 2011 8mnd ved hjelp av pergotime. Det kan ta litt tid. Lykke til.
Gjest Kira 1+1 underveis ♥ Skrevet 29. juli 2011 #13 Skrevet 29. juli 2011 Ca 15 mnd med første og omkring 5 mnd med andre!
Flutili Skrevet 29. juli 2011 #14 Skrevet 29. juli 2011 1 mnd med første 10 mnd med andre Skal nå til på 5 mnd med nr 3, lurer på når den sitter....blir veldig skuffa og lei meg hver mnd det ikke går...
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 29. juli 2011 #15 Skrevet 29. juli 2011 8 mnd med førstemann, og 5 mnd med andremann.
Mammatil1prins Skrevet 29. juli 2011 #16 Skrevet 29. juli 2011 Sluttet på pillen 2. Juli etter 7 års bruk, og ble gravid to måneder etterpå
Liaes Skrevet 30. juli 2011 #17 Skrevet 30. juli 2011 Vi brukte nesten 4 år.. ^^ Gutten ble til ved icsi..
Netty32 Skrevet 30. juli 2011 #18 Skrevet 30. juli 2011 Brukte 10 mnd og et par kurer med pergo på førstemann, denne satt på første forsøk:) Trodde ikke mine egne øyne da jeg tok testen! Hadde forventa at det kunne ta sin tid denne gangen også siden jeg har pco og laaaange og ustabile sykluser.
Musemor med tre søte små Skrevet 30. juli 2011 #19 Skrevet 30. juli 2011 Førstegang tok det 13 pp. Denne gang, det kommer an på hvordan du teller. Babyen i magen begynte vi å prøve på i august -08, men har hatt 3 MA'er. Ble vel noe slikt noe: 3 pp, gravid, MA 13 pp, gravid MA 3 pp, gravid, MA 4 pp, gravid, 18 uker nå ;-D
Tindretingen Skrevet 30. juli 2011 #20 Skrevet 30. juli 2011 Satt på første "vi ser hva som skjer". ;-)
Mamma♥09♥12♥ Skrevet 30. juli 2011 #21 Skrevet 30. juli 2011 Når jeg ble gravid med Thea M, så var jeg allerede gravid når jeg tok eggløsningstester. Men hadde gått ca 2 mnd uten ppiller.
ViVenter*15/07/11-Nora* Skrevet 31. juli 2011 #22 Skrevet 31. juli 2011 Sistemann som er født nå for to uker siden er et prøverørsbarn. Hun brukte vi 2 år på. De to første kom sånn plutselig.
melkekua™ Skrevet 31. juli 2011 #23 Skrevet 31. juli 2011 1) rett etter p-pilleslutt (jente) 2) satt i 13 pp (gutt) 3) satt på første forsøk, var ikke aktiv prøver (jente) 4) satt på første forsøk (jente sannsynligvis - termin 3.okt).
oktober prins Skrevet 31. juli 2011 #25 Skrevet 31. juli 2011 Vi brukte litt over tre år før jeg ble gravid! Hadde begynt på utredning, å plutselig satt spiren! Nå venter vi en gutt i oktober <3 Håper det klaffer for dere snart! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå