Gå til innhold

Sliten?hvem jeg?!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jobber 100% stilling, turnusarbeid... er trøtt og sliten fra jeg våkner og til jeg legger meg! utrolig tungt egentlig!! flere som har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å jaaaaaaaaaaaaaaa.

Sitter på jobben og føler omtrent som om at jeg ikke har sovet i natt.

Selv om jeg faktisk har sovet godt i 8 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.. akkurat sånn jeg også.

 

Jobber som butikksjef (dvs minst 120% stilling) og min energiske motor er liksom blitt mitt varemerke, krever endel å klare å late som om jeg er like gira fremdeles når jeg egentlig bare vil hjem for å sove. Ingen av mine ansatte aner at jeg er gravid men tror de lurer litt på hva jeg egentlig holder på med fortiden siden jeg stadig roter med vaktlistene og sikkert virker "litt" utafor.

 

Har klart å få meg litt ferie (med jobb oppfølging) de neste ukene som gjør at jeg kan sove i 12-14 timer om natten og ta en liten blund på kvelden uten at det blir oppdaget.

Tror jeg kommer til å få denne kommentaren når jeg forteller dem at jeg er gravid i slutten av august:

"akkurat ja, det forklarer jo det meste fra sommeren" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber 100% jeg også. Men jeg er ikke så plaget med trøtthet mens jeg er på jobb. Men med en gang jeg setter meg på t-banen hjem, faller jeg helt sammen. Greier meg såvidt gjennom middagen, men så ender jeg opp på sofaen og blir der til jeg legger meg. Husarbeid er det så som så med, og samboeren mobber meg for det. Rart med det. Ikke alle som skjønner at menn også kan gjøre det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider