Gå til innhold

Sliten?hvem jeg?!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jobber 100% stilling, turnusarbeid... er trøtt og sliten fra jeg våkner og til jeg legger meg! utrolig tungt egentlig!! flere som har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å jaaaaaaaaaaaaaaa.

Sitter på jobben og føler omtrent som om at jeg ikke har sovet i natt.

Selv om jeg faktisk har sovet godt i 8 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.. akkurat sånn jeg også.

 

Jobber som butikksjef (dvs minst 120% stilling) og min energiske motor er liksom blitt mitt varemerke, krever endel å klare å late som om jeg er like gira fremdeles når jeg egentlig bare vil hjem for å sove. Ingen av mine ansatte aner at jeg er gravid men tror de lurer litt på hva jeg egentlig holder på med fortiden siden jeg stadig roter med vaktlistene og sikkert virker "litt" utafor.

 

Har klart å få meg litt ferie (med jobb oppfølging) de neste ukene som gjør at jeg kan sove i 12-14 timer om natten og ta en liten blund på kvelden uten at det blir oppdaget.

Tror jeg kommer til å få denne kommentaren når jeg forteller dem at jeg er gravid i slutten av august:

"akkurat ja, det forklarer jo det meste fra sommeren" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber 100% jeg også. Men jeg er ikke så plaget med trøtthet mens jeg er på jobb. Men med en gang jeg setter meg på t-banen hjem, faller jeg helt sammen. Greier meg såvidt gjennom middagen, men så ender jeg opp på sofaen og blir der til jeg legger meg. Husarbeid er det så som så med, og samboeren mobber meg for det. Rart med det. Ikke alle som skjønner at menn også kan gjøre det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra det ikke are er jeg som er helt "håpløs" :P var på jobb fra 7.30-15 i dag... hadde mest lyst å springe på toalettet å ta meg en 5-minutter, men endte opp over toalettskåla i steden... flott!! jobber på sykehuset, så er ikke bestandig like lett å kunne springe på toalettet om man virkelig blr kvalm... noen pasienter er mer glad i å prate enn andre :P ble en powernap etter jobb å nå er det sofaen og potetul som gjelder;) har en kjæreste som er bortreist, så her blir ikke husarbeid og potet-middag prioritert for tiden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet faktisk ikke hva jeg synes er værst!:

 

Sist graviditet var jeg 100% i jobb og syntes bussturen fram og tilbake faktisk var værst. Siden jeg satt med kunder halve dagen var det ikke lett og bare løpe ut, men når jeg kom hjem var det bare å parkere seg på sofaen!

 

Når vi nå fant ut at jeg var gravid synes jeg det kom veldig beleilig siden jeg er hjemme med min 15 mnd gamle datter og tenkte at dette blir nok mye mer behagelig. MEN... når hun vil stå opp så vil hun stå opp, og hun er her og trenger oppmerksomhet helt til hun skal legge seg, og så blir det mye løft i løpet av dagen. Og sist lot jeg husarbeidet delvis ligge, men nå føler jeg at jeg må ta det siden "jeg likevel er hjemme hele dagen" På en måte synes jeg det var bedre sist, men til gjengjeld kan jeg nå ta meg en times blund midt på dagen og se så groggi ut jeg bare vil :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber 65% natt og det går veldig bra. Hadde en liten periode for to uker siden der jeg var supertrøtt, men nå sover jeg godt og føler meg uthvilt når jeg våkner;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobber 100% og er bare lykkelig for at vi har sommertid og kortere arbeidsdag. sovner på bussen på morgenen og på ettermiddagen. ligger på sofaen det meste av ettermiddagen og våkner så mer til liv utover kvelden. På jobb går det greit så lenge jeg har sovet nok på natta. Men funnet ut at det er fint å ta noen minutter avslapping med rolig pust og øyne igjen i kontorstolen i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...