Birben Skrevet 28. juli 2011 #1 Skrevet 28. juli 2011 Venter en liten jente i august. Trenger forslag til fine navn.
Giss Skrevet 29. juli 2011 #3 Skrevet 29. juli 2011 Julie er nydelig! Andre forslag: Helene Konstanse Anora Fillippa Elea Kornelia Ingrid
Serepta Skrevet 1. august 2011 #6 Skrevet 1. august 2011 Kjempefint og tidløst. Julie er et av de jentenavnene jeg ikke synes blir oppbrukt, selv om de er mye brukt.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 1. august 2011 #7 Skrevet 1. august 2011 Signerer Brød og sirkus, helt enig!
Mammarama=) Skrevet 1. august 2011 #8 Skrevet 1. august 2011 Jeg liker det kjempe godt. Minste jenta heter det=) Storesøstrene heter Lotte og Linea.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå