Anonym bruker Skrevet 28. juli 2011 #1 Skrevet 28. juli 2011 Er du fornøyd? Må ha meg en ny, og aaaner ikke hvilken jeg skal kjøpe...
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2011 #2 Skrevet 28. juli 2011 Har en ipod, en ipod shuffle og en sony. Og de ligger i samme skuff som walkman'en, discman'en og en eller annen mellomløsning med små, løse disker som heller aldri ble brukt... Ipod er brukervennlig og enkel i bruk, så hvis jeg brukte denslags daglig ville jeg brukt den. Ellers er det jo mange som sverger til mp3 på telefonen sin da, de har ikke dobbelt opp.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2011 #3 Skrevet 28. juli 2011 Har en iPod touch og en iPhone. Veldig fornøyd ja
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2011 #4 Skrevet 28. juli 2011 Har ingen og vet heller ikke hva jeg bør ønske meg. Tar gjerne imot tips til en som er god til lydbøker og jogging men som aldri kommer til å bli brukt il musikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå