Gå til innhold

Angående sex og sånt...


Påanigen :)

Anbefalte innlegg

Altså, litt personlig da, men hvordan er det egentlig med sexlysten for tiden? Jeg føler meg som en ballong, og har begrenset bevegelighet. Hvis vi har sex og det går for meg har jeg vonde kynnere i flere minutter etterpå. Kan forresten det være farlig? Jeg har rett og slett mistet lysten, og merker at jeg blir helt anspent. Også kjenner jeg jo babyen bevege seg inni der, det er jo litt spesielt...

 

Hvordan er det med dere? Og for dere som fortsatt er aktive, finner dere behagelige stillinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det akkurat spm deg, føler med som en hval, kjenner babyen rører seg og får kynnere... i tillegg synes jeg det er skikkelig ømmt "der nede" er blitt ganske lite i det siste, synes litt synd på mannen jeg... og ja det er vanskelig å finne behagelige stillinger, noen gode forslag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner hva dere mener, har ei ufattelig stor lyst men føler meg og litt stor. men jeg tenker det er bare fantasien som stter grenser. 2 stillinger som fungerer er doggy og ridestillinga. ellers viss man ikke finner noen stilling som ikke er ubehagelig så kan man jo eventuellt tilfredstille hverandre på andre måter som feks oralt og bruke hender og fingrer. det står i til mor boka jeg fikk av legen at det er god trening å ha seg :-)

 

oktoberskatt: blir du sår eller er det ømt i underlivet???

sto og noe om at mange ikke blir ordentlig våt så de anbefaler glidemiddel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Kjenner veldig godt igjen probemet. Jeg har ikke hatt lyst på sex på evigheter, ettersom jeg har lagt meg til vaner som å sovne på sofaen og stappe i meg mat har gubben også gjort det. Og vi har sluknet på sofaen dersom jeg ikke har lagt meg tidligere enn han. Vi har snakket om det et par ganger, siden jeg klaget på at han ikke tok initiativ lenger, han sa det var fordi jeg aldri ville uansett og at han hadde mistet selvtilliten sin og følte seg ikke attraktiv for meg lenger.

 

Så for ca en måned siden bestemte jeg meg gi han den selvtilliten og "tømminga" han behøver. Og den nærheten VI behøver. Jeg har slitt med hemorider og sårhet i underetasjen og han har full forståelse for at noen ganger gjør det vondt for meg. Ettersom han er gutt så trenger han ikke så mye forspill og pirring, så de kveldene jeg har litt ekstra overskudd drar jeg frem glidemiddelet og sier at "jeg vil ha sex". Da er han villig med.

 

Han vet han må være forsiktig i starten og etterhvert går det bra. Han ligger som regel bak meg og og skeivt over meg. For oss fungerer det best når han ligger bak, for magen er altfor stor til at han ikke dytter vondt borti bebis i misjonær. Etter noen ganger lærer du deg til å overse sparkene fra bebis, det gjorde i allefall jeg. Man må bare lukke hodet og tenke at man trenger sex for å klare å elske hverandre i hverdagen.

 

Jeg utfører også ofte oral dersom jeg ikke er helt i toppform, da er han i strålende humør etterpå ;P

 

Fungerer for meg i allefall. Gi han det han vil ha og bruk nok glidemiddel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff...sexlyst har jeg ikke i det hele tatt...ihvertfall når ungen blir så aktiv under akt :S det er litt rart å ha seg a... Itillegg til smerter jeg får etter sex ihvertfall vis jeg kommer:S

Synes veldig synd på forloveren min...synd å være man a...

hørt at det er bra å ha seg men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Lysten varierer noe, men det begrenser seg uansett pga at jeg er mye trøtt og magen begynner å bli stor. Men jeg lurte på noe i samme kategori; Noen netter har jeg de heftigste sex-drømmene som bare tar helt av. Det kan være om fremmede og om folk jeg kjenner (mer eller mindre passende). Sjelden om samboer dessverre. Noen ganger tar det helt av, og jeg våkner og er både sliten og litt flau.. ;)

 

Er det flere som har det sånn? Mener jeg har hørt at det er normalt (men gjerne litt tidligere i svangerskapet). Er jo ikke akkurat noe stort problem, men lurer bare på om det er hormonene mine som er helt ute av kontroll,. eller om flere kjenner seg igjen? Sånn vanligvis vil jeg si at jeg har et ganske normalt A4-sexliv.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her i gården er det mildt sagt lite sex. Og det er ikke sånn at den ene holder igjen, eller den ene ønsker mer enn den andre. Vi liker veldog godt sex begge, men sånn det er nå er det litt unødvendig å styre med liksom... Vanskelig å forklare. Tror kanskje vi JUBLER hvis det blir 2 ganger på ei uke liksom!! .-) Men på den annen side er det ikke en prioritert problemstilling akkurat nå, og vi trives i grunn godt med tilværelsen begge to likevel. Årsaken til det "labre" (misforstå meg rett, for når vi HAR sex så er det knall!!) sexlivet ligger på mange plan og har mange og sammensatte årsaker, og vil har snakket mye om det. Det er flere gode grunner til at det har trøbla seg litt til for oss, og vi kommer nok kanskje til å søke hjelp for det på sikt. For vår del er det ikke graviditeten i seg selv som endrer noe, dette har vært der lenge. Men akkurat nå trives vi sånn det er, og kanskje retter dette seg igjen helt av seg selv <3 <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i gården er det mildt sagt lite sex. Og det er ikke sånn at den ene holder igjen, eller at den ene ønsker det mer (eller mindre) enn den andre. Vi liker veldig godt sex begge to og funker som dynamitt sammen på mange måter, men sånn det er nå føles det bare litt unødvendig å styre med liksom... Vanskelig å forklare. Vi JUBLER hvis det blir 2 ganger på ei uke liksom!! .-) Men på den annen side er det ikke en prioritert problemstilling akkurat nå heller (mage, kløe, svette etc etc ), og vi trives i grunn godt med tilværelsen begge to likevel. Årsaken til det "labre" (misforstå meg rett, for når vi HAR sex så er det knall!!) sexlivet ligger på mange plan og har mange og sammensatte årsaker, og vil har snakket mye om det. Det er flere gode grunner til at det har trøbla seg litt til for oss, og vi kommer nok kanskje til å søke hjelp for det på sikt. For vår del er det nok ikke graviditeten i seg selv som endrer noe, dette problemet har vært der lenge. Men akkurat nå trives vi sånn det er, og kanskje retter dette seg igjen helt av seg selv <3 <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sex opptil flere ganger pr dag her i hus gitt :) Han vet at jeg noen ganger egentlig ikke ønsker det, og da venter vi heller til litt senere på dagen :)

 

På kvelden så kan jeg gjerne dra frem glidemiddelet og si: skal vi ha sex? og da er han jaggu rask gitt! :)

Har også funnet ut at skjestillingen(han ligger bak deg og begge ligger på en side), funker perfekt som regel :)

 

Hvis ikke kan dere jo også bruke andre måter som hender, fingre, munn eller sånne ting :) Hender ofte at typen får stå over meg og bruke sin egen hand, og heller slippe det fri over meg hvis jeg ikke ønsker at det skal inn i meg :) Lykke til videre jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har drømmer om jentesex hele tiden. Og det er visstnok helt normalt! Er helt sikkert hormonene!

 

Nå på slutten har jeg også begynt å drømme fæle drømmer, om fødsel, gisseldramaer og alle mulige ting man frykter.. Det er visstnok for å dempe angst for fødsel og forberede kroppen på at alt kan skje.

 

Skal bli så godt å få tilbake kroppen sin, disse hormonene er sterke greier altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært veldig lite sex i svangerskapet, egentlig. Mistet helt sexlysten når jeg ble gravid, og vi hadde lenge sex kanskje en gang i måneden.

 

Etter uke 25 har jeg fått lysten tilbake, og har fantasert og kost meg endel alene - men trist nok har jeg ikke like lyst til å ha sex med kjæresten. Sære greier, for jeg er så glad i han og skulle ønske jeg kunne gi han mer av meg selv. Men det kommer forhåpentligvis tilbake snart håper jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexlysten var ganske laber en periode. Mest fordi jeg var så innmari kvalm og sliten. Har tatt seg veldig opp i det siste og han er klar på sekundet som sjansen skulle by seg :)

 

Har funnet ut at vi må ikke vente for lenge ut over kvelden. Da er jeg alt for trøtt. Tidlig kveld, eller morgenen er det beste.

 

Det blir mye kos og klining først. Hvis han gir meg oralsex blir jeg veldig våt, og da er det bare deilig å ha han inni meg etterpå. Ellers kan det hende jeg ikke blir våt nok til at det er behagelig. Bakfra, meg oppå og litt misjonær fungerer for oss :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke hatt sex siden babyen ble til for ca 7 mnd siden, og det blir nok ingenting før november (tidligst) heller. Han vil gjerne, men jeg har vært kvalm siden befruktelsen, og tanken på å bli tatt på er nok til at jeg brekker meg, så han får klare seg selv. Han har til gjengjeld fått beholde kroppen sin, går på jobb, er ute med venner når han vil og sover om nettene så han har ingenting å klage over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her er det faktisk min mann det står på. Jeg kunne godt hatt sex flere ganger i uka, men han viser 0 interesse. Tror bollemagen er liten turnoff, og han tror det kan skade jenta vår, selv om jeg sier at det går heeelt fint:) Han kan ikke tvinges heller. Men en head job kan han ikke motstå, så vi er jo forholdsvis ganske intime fremdels:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite eller ingenting.. Har hatt mange plager gjennom hele graviditeten med blødninger fram til uke 12. turte ikke å ha ordentlig samleie etter det i frykt for at jeg skulle blø igjen. Men hadde et par ganger etter uke 20.. før jeg ble plaget med vonde kynnere. Etter kontroll av livmorhalsen som lå i nedre normalgrense fikk vi ikke lov av legen å ha sex lengre, og jeg som endelig var klar etter så lang tid. Nå må vi vente helt til uke 34, helst lengre. Men vi har hatt litt sex på andre måter. Så helt fravær har det ikke blitt. Men gubben gleder seg til det er fritt fram igjen.

 

Jeg savner å kunne ligge helt inntil han.. denne magen er jo i veien for at vi kan ha ordentlig nærkontakt.

 

Han skal ha massevis av skryt for tålmodighet. Elsker han over alt på jord <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn; vi har hatt sex tre eller fire ganger etter at jeg ble gravid.. Og jeg er i 34.uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke betryggende og herlig å se at ALT er normalt! Både de som har seg hver eneste dag, og de som ikke orker i løpet av hele graviditeten!! Jeg trøster meg i hvert fall med det. Tror i blant vi hauser opp sex til å være viktigere enn det faktisk er, vi preges nok av sexfokusen i media etc tror jeg! Håper alle kan trives med sin hverdan, her i huset prøver vi i hvert fall det <3 Det er ALLTID liksom sånn at man" burde hatt" mer sex, oftere sex, mer langvarig sex, mer lidenskaplig sex etc etc etc. Det er utallige krav vi setter til oss selv om mennene våre. I blant lurer jeg på hva som er meninga, sånn fra naturens side! Jeg tror i hvert fall at det aller meste kan defineres som normalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ihvertfall gitt opp, etter et lattermildt og slitsomt forsøk igår. Det endte med vonde kynnere, promping og at babyen var helt vill inni der. Vi mista begge helt lysten, og er enige omat vi venter til han er født. Hvis jeg ikke prøver igjen når det nærmer seg termin for å prøve å få litt fortgang på sakene. Jeg har ihvertfall ikke funnet en behagelig stilling, og får kramper og alt mulig i ben og i lysken. Håpløst altså. Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne har vi funne ut at funket bra nå :ligg rett ut mens han går inn i deg i misionær stilling før han legger seg ned til høyre og tar benet ditt over låret hans og hans høyre ben over ditt venstre. da er man godrt fletta inn sammen å han kommer passe langdt inn slik at hvertfall jeg ikke blir for sår å heller ikke har fått noen kynner. jeg prøver noen ganger og holde litt tilbake slik at det ikke går for meg men likevel får kosen og sexen. bedre en ingen ting. å denne stillingen synes jeg er veldig behagelig og ligge i samtidig rekker jeg overalt på kroppen hans slik at jeg kan få tatt og kost ltt ekstra med han, da føler jeg er mer med på akten uten og måtte være aktiv.

denne stillingen har vært veldig god for hans part å det går grjerne ganske fort for han. noe som passer meg bra nå om dagene. Ikke det, har veldig lyst på sex og savner alt men blir for utslitt av ignenting, men men

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sex-drømmer ;) I natt var det gruppesex med et annet par... :S (har aldri hatt det altså). Men vi har ikke mye sex. Annenhver uke kanskje... Sexlivet tar liksom ikke helt av med en to åring, og når man er høygravid...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...