Lovemelikeyoudo Skrevet 28. juli 2011 #1 Skrevet 28. juli 2011 Eller hvordan fungerer feks første dagen?
Mammatiljente-09<3 Skrevet 28. juli 2011 #2 Skrevet 28. juli 2011 Fungerer som barnehagetilvenning ja:) Første dagen er dere der i ett par timer før dere går hjem igjen Andre dagen er det litt flere timer, litt usikker på antall, men dere prøver å gå litt fra. Tredje dagen er det normal dag men gjerne litt kortere og at en av foreldrene/foresatte er tilgjengelig på tlf:) Men er litt forskjellig fra SFO til SFO men er ihvertfall slik vi praktiserer det på den SFO'en jeg jobber Har dere ikke fått noen info?
Gjest mphs Skrevet 28. juli 2011 #3 Skrevet 28. juli 2011 Har ikke gjort det enda, men vi har fått opplyst at vi forelder(en eller begge) skal være med første dagen der vi vil få mye informasjon. Det står at det vil ta to timer. Dette skal vi gjøre på mandag og så tenkte vi at hun kunne få være der 2-2,5 timer på torsdag og fredag før hun må være der full tid. Vi har ferie hele neste uke så har tid til det.
Gjest mphs Skrevet 28. juli 2011 #4 Skrevet 28. juli 2011 Det er nok forskjellig da ja for hos oss er det kun disse to timene første dagen vi skal være der. Foreldrene får informasjon og ungene skulle leke sammen.
våken_om_natta Skrevet 28. juli 2011 #5 Skrevet 28. juli 2011 Men man har jo ikke krav på fri fra jobb den dagen! Bruker dere feriedag da eller?
Gjest mphs Skrevet 28. juli 2011 #6 Skrevet 28. juli 2011 Ja vi bruker ferien. Jeg er så heldig å få en dag fri med lønn for skolestarter og den vil jeg gjemme til første skoledag.
Pittamitta Skrevet 28. juli 2011 #7 Skrevet 28. juli 2011 man har krav på fri for å følge barn til første skoledag.Men om han har krav på lønn,det vet jeg ikke.
våken_om_natta Skrevet 28. juli 2011 #8 Skrevet 28. juli 2011 Ja. Første skoledag ja. Men her starter sønnen på SFO et par uker før første skoledag! Og man får ikke automatisk fri til begge deler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå