Anonym bruker Skrevet 28. juli 2011 #1 Skrevet 28. juli 2011 Jeg er i uke 17 og den siste uken har jeg fått mer og mer vondt i bekkenet. Gjør vondt ned i rumpa og halebeinet når jeg reiser meg og beveger meg. Skambeinet kjennes ut som er løst. Men er det ikke litt vel tidlig for evt, bekkenløsning? Kan være at kroppen bare er sliten og, for jeg måtte bli innlagt to ganger pga kvalmen og jeg gikk ned 11 kilo på litt over en mnd. Hadde "heldigvis" en del å ta av, men var ikke mye gøy for det. Så jeg håper vel egentlig det bare er at kroppen prøver å bli frisk. Men redd det er starten på bekkenløsning??? Noen Ideer??
Sussa85 - snart 2? Skrevet 28. juli 2011 #2 Skrevet 28. juli 2011 Nei det er ikke for tidlig.. uansett hva leger måtte si om det.. Jeg fikk bekkenløsning i uke 10 sist..påvist av fysio og lege (en lege som hørte på meg og sjekka det opp) Gikk jevnlig til fysio etter dette... Ble værre og værre.. Begynte i rompa.. gikk ned lårene, på innsiden..og foran i lysken før hele bekkenet var helt skakkkjørt. Men ja..kan selfølgelig være kroppen som er sliten... vanskelig å vite.. Men jeg syns det høres ut som bekkenløsning.. =S
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2011 #3 Skrevet 28. juli 2011 Hmmm det jeg er redd for. Skal på UL om noen uker, så fram til det har jeg hørt at nesen og bekken alltid skal peke samme vei. Prøve det og ikke løpe i trappen mer enn nødvendig :S Føler meg litt dum når jeg vagger avgårde for halebeinet gjør vondt, men jeg ser bare "tjukk" ut. Gleder meg til magen synes bedre HI
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2011 #4 Skrevet 28. juli 2011 Hehe.skjønner veldig hva du mener.. Følte sånn forrige gang jeg og! Nå er jeg i uke 15 og ingen bekkenløsning enda..håper jeg slipper unna det denne gangen! Ellers tips til deg er å hvile bekkenet når du kan..og ikke gjør feil bevegelser mht vasking av gulv og støvsuging..det var værst for meg!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2011 #6 Skrevet 28. juli 2011 Tenkte jeg skulle støvsuge litt etter på da bikkja tydeligvis ikke vil ha pels om dagen :S Men tar det pent og rolig. Mannen må nok ta trappa og gangen nede ja. Får bare vagge rundt og se hva som skjer..
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2011 #7 Skrevet 28. juli 2011 Regner med at du følges opp av fysio og eller kiropraktor. Noen har også veldig god effekt av akupunktur ift bekkenløsning. Gå i så fall til en som har erfaring med det og som har full akupunkturutdannelse. Lykke til videre i svangerskapet
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2011 #8 Skrevet 28. juli 2011 Takk for det Må vel snakke med legen igjen da. Hadde håpet at dette ble en super lett graviditet, men den gang ei Godt å vite hvem som er sjefen i familien alt. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå