Gå til innhold

skattepenger.. igjen :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare spørre, skal det stå inne på skatteetatens side (der man logger seg inn) om når man får pengene eller om selvangivelsen er ferdig behandlet? Står fortsatt bare:

"selvangivelsen er ikke levert (på nett)"...

Lurer på om pengene kommer nå i august eller ikke..

Dere som allerede har fått pengene i juni, sto det noe annet inne på siden deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ut fra det ville jeg tro at du selv skulle ha sendt inn selvangivelsen og ikke enda har gjort det.

Skrevet

Jamen man trenger jo ikke å sende inn når man ikke har endringer?? Sendte ikke inn i fjor heller og fikk da skattepengene i juni.

Skrevet

Om du ikke har endringer så trenger du heller ikke levere. Så at det står "selvangivelsen er ikke levert" spiller ingen rolle.

Det du skal se etter er en post som heter "skatteoppgjør 2010". Når den har kommet så skal det stå i selve skatteoppgjøret, øverst til høyre, når utbetalingen skjer.

Skrevet

Takk for svar :) Jeg har ikke sett noe som heter skatteoppgjør 2010 så da får jeg være på utkikk etter det. Men det kommer mest sannsynlig ikke før tett opptil augustdatoen da? Dere som fikk det i juni, hvor lenge før kom "skatteoppgjør 2010" på deres side?

Skrevet

Jeg fikk det på siden min 2 dager før utbetalingen. Så det kommer gjerne litt tett opptil utbet.dato.

18:57

Skrevet

Ok tusen takk for oppklarende svar! Da er det bare å vente i spenning :)

Skrevet

Bare hyggelig. Lykke til:-)

18:57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...