Anonym bruker Skrevet 28. juli 2011 #1 Skrevet 28. juli 2011 Diskusjon med far her. Han mener ungene er bortskjemt ufordraglige drittunger. De bare bråker og er umulige når han må være hjemme med de mens jeg er på jobb. Når jeg er hjemme er de snille herlige unger mesteparten av tida. Men så får jeg høre av eldste, og skjønner grunnen til at de oppfører seg som de gjør! Far sitter på sofaen foran tvn hele dagene! Og kjefter! Leker ikke med de, aktiviserer de ikke eller noen ting! De er veldig flink til å aktivisere seg selv, men ikke hele dagen, hver dag en hel mnd! Men far nekter å innse at grunnen til oppførselen deres er at de kjeder seg, og får kun oppmerksomhet når han kjefter! Heldigvis er ferien over snart!a!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2011 #2 Skrevet 28. juli 2011 Når guttungen her kjeder seg blir han sur og trassete. Han er 2år og 7mnd. Tror det er ganske normalt at de blir sure og trassete når de kjeder seg. Ellers er han en blid gutt som er flink til det meste Men når han kjeder seg kan han være et mareritt. Men sånn er det jo gjerne med oss voksne også!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2011 #3 Skrevet 28. juli 2011 De blir kranglete, syter og maser. Det eneste som hjelper er å finne noe som sysselsetter dem, ta dem med på tur eller finne på noe sammen med ungene hjemme. Feks spille et spill, bake, finne fram hobbysaker, saks og lim.
Tante Blås Squaw Skrevet 28. juli 2011 #4 Skrevet 28. juli 2011 Klart ungene krever mer enn at man sitter passiv og surmuler! Far bør kanskje justere innstillingen sin litt?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2011 #5 Skrevet 28. juli 2011 skulle tro d var jeg som skrev d innlegget. pappan i huset hær er også slik. ungene krangler hele tiden og han kjæfter bare di sier et pip.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2011 #6 Skrevet 28. juli 2011 Det må være kjedelig! Her må får ta seg sammen. Hadde faktisk blitt litt sinna om det var pappaen her i hus. Tenk så kjedelig for ungene med en så lite tilstedeværende far. (Sier ikke at man aktivisere dem hele tiden, men hvertfall litt) Min blir trassete og rampete om han kjeder seg. Skal teste alt av grenser, slem med katten. sur og sutrete for ingenting.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2011 #7 Skrevet 28. juli 2011 Samboer har også en tildens til å la dem se på tv mens han sitter på dataen..jeg blir drittsur jeg... Har sagt til han at hvis han ikke sjerper seg så må han flytte!! Ja, jeg er kanskje litt slem..men det nytter ikke å si "hysj vær stille til barna" hvis du ikke gidder løfte ræva å aktivisere dem??
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2011 #8 Skrevet 28. juli 2011 20.18 her Samboer er heldigvis mye ute med dem da, men IKKE flink til å aktivisere dem inne! Hadde han sittet hele dagen foran pc/tv som din Hi mens jeg var på jobb, ja da hadde jeg klikket. Still ett ultimatium til han da!!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2011 #9 Skrevet 28. juli 2011 Takker for svar! Har sagt i fra mer enn 1 gang, men må nok få et ultimatum for å skjønne at jeg mener det! Har kranglet en del ganger om det. Han sier det er ungenes feil, for de er så umulige... Hi
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2011 #10 Skrevet 28. juli 2011 Han var ute med de en gang, og da jubla jeg... hi..
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2011 #11 Skrevet 28. juli 2011 20.22 her.. Si til han før du går på jobb at i dag skal de være ute, kanskje sykle etc med barna...da må han jo bare følge det! Det gjorde jeg med samboeren min..han begynte etter det å alltid gå ut minst 1 gang om dagen med dem, sykle tur, gå på lekeplassen, mate fuglene osv... Men han er enda ganske lat inne..må ha ett spark i ræva...men noen mannfolk må ha besjed om det meste.. dessverre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå