Anonym bruker Skrevet 28. juli 2011 #1 Skrevet 28. juli 2011 Sitter og ser på FINN,- selv om jeg nå har skaffet meg kjole,- og tenker i mitt stille sinn at man priser da kjolene veldig høyt? Jeg kunne lett finne en ubrukt, ny kjole, fra butikk, med dertilhørende stryking og oppuffing og tilpassing til sterkt nedsatte priser, bare man fulgte med litt på salg ol. Jeg endte opp på et ombygging/flyttesalg, og fikk en kjole, 2011 modell med originalprsi 13700 for 6400!!! Nå henger den nystrøket, påsydd hempe til og løfte opp slepet på festen, på rommet til min mor...Slør til orgpris 1500 fikk jeg til 500... Hvordan kan man da selge kjoler med nypris 10 000 for 6000 som er brukt en gang(ofte ikke renstet en gang)? Ser jo at kjolene ligger LEEEENGE ute for salg. Vurderte selv og kjøpe kjole på finn,- for å spare litt, men tror bruktprisene må kraftig ned gitt......Også er det bare noen få som skriver høyden sin og høyde på sko, noe som er essensielt i forhold til om man må påberegne opp-/nedlegging av kjole, som kan være MYE dyrere og tidkrevende enn og ta den inn/ut.....Fikk jeg høre.. Nei, det var dagens irritasjonsmoment...Men til dere kjolejegere, tror man fint kan prutepå prisene på finn, om kjole "din" er der, men bare litt for dyr, selv om den er brukt:o) Tror jeg kommer til å legge inn kjolen min på salg med bare ønske om bud jeg.....
Junifrue Skrevet 4. august 2011 #2 Skrevet 4. august 2011 Kan jo skjønne at de som har brukt massevis av penger på en kjole vil ha litt av pengene igjen, men det er ikke mange som har lyst å betale opp mot 10 000 for en brukt kjole uansett om den så måtte koste 50 000 ny. Selv kjøpte jeg min kjole for 2000, nypris var 14 000 og jeg fikk med sko og slør. Sløret alene kosten mer nytt enn jeg betalte for alt... Så skal man selge må man være realistisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå