Gå til innhold

Ny runde hemmelig venn!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ny runde hemmelig venn på gang. Påmeldingsfrist 30. juli. Gå inn på hemmelig venn-forumet på dinbaby.no og meld dere på! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du fortelle noe om hvordan et fungerer?

Skrevet

Det tør jeg ikke. Ikke når jeg vet hvordan folk her inne er. Frekke, sure og ekkle. Nei jeg sender ikke fra meg verdier for flere hundre kroner for å ikke få noe igjen, eller for å få en brukt smokk eller noe. Ikke her.

Skrevet

Hehe...

 

Nei vet du hva AA 15:53, der er jeg ikke enig med deg.

BiM og DiB er at fint sted så lenge man holder seg unna anonym-forumet.

 

Ved å delta i hemmeligvenn er man ikke anonym, og da oppfører folk seg som regel..

Skrevet

Nei takk, var med en gang. Sente en fin gave til vedkommende som jeg fikk som hemmelig venn, men vedkommende som eventuelt hadde meg som hemmelig venn sente ikke noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...