Anonym bruker Skrevet 28. juli 2011 #2 Skrevet 28. juli 2011 Jeg tenker "jeg kom" :-) (Veni vidi vici - Jeg kom, jeg så, jeg vant)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2011 #3 Skrevet 28. juli 2011 Er det et navn tenkte jeg ...og så tenkte jeg på vener. Altså blodårer.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2011 #4 Skrevet 28. juli 2011 Som navn på et barn syns jeg ikke noe om det. Som navn på et produkt så høres det helt normalt ut. Veni handsåper. Eller Veni arbeidsklær.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2011 #5 Skrevet 28. juli 2011 hørtes helt latterlig ut. som en skrivefeil i et navn eller et produkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå