Gå til innhold

bekymret


happykris

Anbefalte innlegg

Nå er jeg 9+0 uker på vei, og har ikke hatt noe blødninger i det hele tatt i svangerskapet. I går og i dag har jeg sett litt utflod med en ferskenfarge. Da blir jo jeg litt skremt. Er det blod? Bør jeg bekymre meg for at det kan utvikle seg? Jeg har ikke utflod hele dagen. Kommer litt innimellom, og da veldig lite. Er det noen som har opplevd dette selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei :)

 

i min bok om graviditet står det at det ikke er uvanlig å blø litt i uke 8-9.

jeg er selv i uke 8+6 eller 9+1, har ikke hatt bødninger men vet nå at jeg kan ta det med ro hvis det kommer litt :)

 

hvis du blør mye etterhvert er jo kanskje greit å ta en tur til lege men enn så lenge ville jeg tatt det helt med ro, og kanskje slappet litt mer av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. :)

Det høres betryggende ut. Jeg har jo ikke hatt noe rødt/ferskt blod. Det hadde kanskje vært verre. Jeg får bare se det litt ann og slappe av og nyte svangerskapet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde selv en blødning i uke 8 med første barnet. Var til ultralyd og fikk se at alt var bra. Legen fortalt også at det ikke var uvanlig som hun over forteller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

jeg er nå i 8.uke og hadde også ferskenfarget utflod idag. Ble med en gang panisk av bekymring, selv om jeg vet at blødninger er vanlig i starten, og dette var jo ikke en blødning en gang. Vi får bare prøve å roe oss selv ned med det folk sier om at det er normalt og ufarlig ;-) Har blitt fortalt at blødninger og magekramper er hver for seg ufarlig, det er når de opptrer samtidig at man har grunn for bekymring! Lykke til videre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar og oppmuntrende ord. :) Det har ikke vært noen tegn til blødninger siden jeg skrev denne tråden. Tar det som et godt tegn. I morgen skal jeg til første svangerskapskontroll. Gleder meg.....og krysser fingrene for at prøver og div er normale. :) Lykke til til deg også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SMÅ TYNNEBLODKAR KAN BISTE OG FARGE UTFLODEN DIN SLIK AT DEN BLIR FERSKEN , IKKE FARLIG .. HADDE DET FRA UKE 5-7 MED MIN 4 .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...