Gå til innhold

Noen fra Hordaland - Bergen og omegn her?


tutti_87

Anbefalte innlegg

Heihei!

Noen fra Bergen og omegn her? Jeg er 23 år, første gangsgravid og hadde vært kjekt og hatt kontakt med noen andre som er gravid i området =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp fra Bergen:) er 31år og gravid m nr 3 no!! Har to prinsesser på 3 og 5år! Foreløbig termin e 15mars-12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tutti. Jeg er 22 år fra bergen. Gravid me nr 2 nå, har en jente på 4 fra før =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt da =)

Jeg har termin 1.mars.. Har dere vært hos legen og sånt? Jeg skal i uke 11, har og da bestilt meg en tidlig UL, har så lyst å se den lille =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja oki, er noen uker før meg du da. Jeg har termin 22 mars (hjemme regnet). Ringte til gyn noen dager etter jeg fikk pos test, men da hadde hun såklart sommerferie, så må derfor vente til 8 august, før jeg får ens BESTILT legetime. Da er jeg 8 uker på vei, så blir vel rundt uke 10-11 jeg får time også tipper jeg. Føler jeg MÅ se hjertet og slikt, før jeg tør å fortelle noen i uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det, er bare 1 uke til legetime og UL, så jeg gleder meg =) Syns tiden går litt for nå, bare 1,5 uke til uke 12 nå =) weeeee =)

 

Skal dere gå til lege og jordmor eller hva? Jeg er litt usikker, men har blitt anbefalt å gå litt til begge.. Tenkte jeg skulle snakke om dette med legen om 1 uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå er misunnelig på UL'en din tutti. Og at du har kommet så langt. Er bare 7+3. Eeevigheter til jeg kan fortelle :P. . Jeg tror jeg vil gå til begge deler. Er alltid greit å ha en jordmor å prate med også tenker jeg.

 

Så flott å høre snart mamma til 4. Kan tenke meg det er en stor lettelse å se liv der. Gratulerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går til jordmor jeg, så sender hun meg til legen når jeg trenger det da kommer jeg direkte inn til legen og trenger ikke vente. Har kjempegod erfaring med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, noen førstegangsfødende i Bergen (over 30?) som har lyst til å ta en kaffe og utveklse tips og gode råd? :) Jeg bor og jobber i sentrum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpraktisk da mor til snart 4 =), tenkte jeg skulle snakke med legen om å få gå til jordmor =) Bare 3 dager til UL =) God Helg alle sammen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde et litt dramatisk slutt på mitt forrige svangerskap. Fikk akutt alvorlig svangerskapsforgiftning!! Så e usikker hvordan oppfølging blir. Ble den gang lovet tett oppfølging på Haukeland v et evt nytt svangerskap. Venter på første time hos lege for å diskutere d.. Før eg evt kontakter jordmor.. Min erfaring er at jordmødre er ekspert på svangerskap og mye mer nyttig å gå til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...