Anonym bruker Skrevet 28. juli 2011 #1 Skrevet 28. juli 2011 Jeg har alltid vært veldig forelsket. Mamma forteller om stormende forelskelse allerede på barnehagen Gjennom hele barndommen og ungdommen har jeg vært forelsket i flere samtidig, og har drømt meg bort slik ungdom gjerne gjør. Jeg har alltid måttet ha et eller annet forelskelsesprosjekt på gang for ikke å kjede meg. På ferie for eksempel, var det ikke noen å bli forelsket i så var det en KJEDELIG ferie.Når jeg har kommet i et forhold har jeg fort gått lei. Jeg merker nå, etter mange år med min utkårede at jeg savner denne forelskelsen. Men han er den jeg skal dele livet med. Likevel, i en hverdag blottet for romantikk kjenner jeg at jeg sliter med tanken på å ikke oppleve denne boblende følelsen igjen. Er dette vanlig, eller litt i overkant?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2011 #2 Skrevet 28. juli 2011 Du er nok litt i overkant, selv om det er vanlig at folk ønsker å kjenne seg forelsket fra tid til annen. I løpet av et langt samliv er det viktig å gjenoppdage partneren og forelske seg stadig på nytt. Prøv å dyrke det hjemme, da.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2011 #3 Skrevet 28. juli 2011 mitt forhold er det lov å være forelsket og flørte ute så lenge man spiser hjemme. Og ingen flørtende sms eller telefonsamtaler så klart. Men jeg er ofte småforelsket i kolleger,kjpmannen på hjørnet,bussjåføren osv osv. Menn jeg kan treffe i det daglige som er ufarlige. Jeg trenger forelskelsefølelsen og den gjør meg såklart blid,jeg steller meg mer og trener mer. Så den gjør meg finere også Det er min mann som høster fruktene av forelskelsene mine.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2011 #4 Skrevet 28. juli 2011 Av en eller annen grunn så har jeg brukt å miste forelskelsen når jeg har fått dem. Det er nok mest jakten jeg er forelsket i. Det bunner vel igjen i et labert selvbilde, at det å få noen på kroken er selvbekreftende. Min mann ser på meg som en veldig ordinær kvinne, en mamma.. Jeg har vel bare behov for noen som ville gå gjennom ild og vann for å være sammen med meg. HI
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2011 #5 Skrevet 28. juli 2011 Det var jo en fin måte og se det på, 10:06 Jeg er redd jeg er sjalu også, så jeg er helt kvalm ved tanken på at min mann er forelsket i andre.. :/ Selvmotsigende.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå