Gå til innhold

Da er vi halvveis da:)


Brillefint - Jadda!

Anbefalte innlegg

Nå er vi kommet halvveis ut i svangerskapet. Noen har vel noen dager igjen, andre noen dager/uker over. Håper alle har fått godt nytt på UL og at formen har vært stigende? Eller?

 

Min statusrapport:

 

Vært på UL i dag. Babyen så frisk og fin ut :D Termin stemte med min. Veldig greit. Halvveis om et par-tre dager. Formen er fin. Blir fort sliten, men skal jobbe 100% etter ferien. Siden jeg har en fra før av, skal jeg være raskere til legen å få sykemelding om det trengs denne gangen. Ikke greit for guttungen på 2,5 med en utkjørt mamma, som bare ligger på sofaen, hver ettermiddag.

 

Dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, er litt usikker. Men er i uke 20, er det i uke 21 man er halvveis?

 

Formen er veldig bra, men merker gost at jeg ikke har like mye egentid som jeg hadde da jeg var gravid første gang. Mindre tid til å slappe av nå,og ikke minst mindre tid til å trene. Så det blir dessverre altfor lite av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvveis ja :) herlig ! jeg var halvveis sist fredag, og var på UL fredag 22. juli, og alt så helt fint ut ! Vi blir foreldre til en liten jente !! :) Terminen ble også det samme som min egen, alså 18. desember.

 

Ellers har jeg vært i tipp topp form hele tiden. Sliten og trøtt til tider, men det er vel det. Dette er første barn for oss, så vi er kjempespente og kjenner etter spark heeele tiden :) Har kjent liv i vell en uke nå.

 

Har dere begynt å handle litt da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også termin 18 desember:) men gjør ikke noe om hun kommer 1 rel 2 uker før:) begynte vel å kjenne spark for 1,5 uke siden... har handlet inn vogn og litt klær:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se hvem som "popper" først da, Love88 :) Jeg også har et lite håp om fødsel en uke eller to før.. hadde jo vært kos med en liten baibiss hjemme på julaften:)

- Har kjøpt litt klær vi og, og et stellebord som vi fant så billig. Og i går hadde jeg med meg min mor på handlings, så da kom vognen i hus :) eller rettere sagt: Bagen til vognen.. hadde bare EN igjen, og da måtte vi jo kjøpe...hehe.. greit med en snill kommende mormor !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stort sett det jeg trenger fra førstemann, men vil kjøpe ny seng. Likte ikke den vi hadde til største.

 

Ellers har jeg begynt å finne frem utstyret fra første å vaske og slikt. Har lang ferie så... Greit å få oversikt over hva jeg har før jeg handler noe særlig. Vet heller ikke hva det blir slags kjønn, så vil ikke kjøpe så mye nytt heller. Har også lyst på tripp-trapp med sånn babysete som kan brukes fra fødselen av. Koselig å kunne sitte samlet med bordet hele familien:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

formen er fin ennda :) Ingen plager eller noe :) Hadde heller ikke det det første mann... Har ennda ikke vært på ul så aner ikke noe ennda:O Men får sent ul nå om 14dager.

 

jobber ennda 100% å vill gjøre det til permisjon begynner :)

Har sett litt på saker å ting men tenker å vente til vi vet hva det blir å til samboers eldste har reist før jeg fyller rommet hennes med baby saker :)

Vårs felles barn vet ikke helt hva han skal si foruten at han skal ha lillesøster Å lillebror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er såå deilig å være halvveis :)

Var på ul 21.juli, og der var det en frisk liten baby. Terminen ble flyttet 3 dager tilbake, fra 20.desember til 23.desember. Skal på ny ul 10.august i håp om å få se kjønn da :) *alt for nysgjerrig*

 

Ellers er formen min veldig bra! Bekkenet kødder mer og mer da, og det er litt kjipt. Spesielt nå i ferien, sikkert fordi jeg har vært ekstremt aktiv i forholdt til ellers. Men skal fortsette i 100% jobb etter ferien, og håper det går så lenge som mulig. Ellers vil tida gå seeeeint!

 

Kjente spark utapå magen for første gang for 3 dager siden, og den kommende pappaen syns det var kjempe stas! Det er hans første, og hele babygreiene har vært litt fjernt for han til nå. Men han bare lyyyste stolt :):) Ble overrasket over hvor fort det kom (19+6), for jeg har morkaka foran på magen, så regnte med det ville gå noen uker til. Så jeg er storfornøyd :)

 

Ellers er vi såpass heldige at min svigerinne fikk baby for ett år siden, og vi har kjøpt mesteparten av babyutstyr fra ho! Pluss at min veldig engasjerte mamma har kjøpt barnevogn til oss, og siden de hadde den inne så har vi den allerede i hus. Så vi mangler bare seng og bittelitt klær, så har vi igrunn det vi trenger.

 

Magen begynner å bli ganske synlig nå, men gleder meg til den blir enda litt større ;) Jeg har litt ekstra på kroppen fra før, men det er først nå den begynner å se ut som babymage. Men gleder meg til det ikke er NOE tvil hehe ;)

 

Jeg koooser meg som gravid <3 Og vi får bare nyte tida vi er inne i nå, de fleste sier jo at ukene mellom 20-30 er de beste :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...