Gå til innhold

Litt bekymret


Mejse

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en del utflod de siste dagene og av og til med litt blod. Ringte legen på tirsdag, og han sa at så lenge jeg ikke hadde vondt og ikke mens mengder av blod, var alt fint. Føler meg litt dum, for jeg har 2 barn fra før, men har ikke opplevd noe liknende med de?

Noen som har erfaring med dette?

Jeg har vært på en tidlig UL i uke 9, hvor vi så det lille hjertet slå og skal igjen tors 4/8 (uke 13). Men kjenner at den uken blir veeeldig lang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff! Kjenner meg veldig godt igjen i beskrivelsen din. Jeg hadde det slik i forrige svangerskap, begynte med utflod med litt blod iblant i uke 11. Fikk da en ul i uke 12, hvor de sa at alt så fint ut. Hjalp litt å se og høre det, men jeg følte bare at ting ikke stemte, i slutten av uke 16, fikk jeg ny ul lyd igjen, og da fant de store feil på fosteret, som gjorde at jeg måtte avslutte svangerskapet.

Men nå må du ikke bli skremt, har en del venninner som også har hatt det slik, til og med store blødninger og de har det gått kjempe bra med!!

Håper det går bra med deg, og at alt er vel!!! Si fra åssen det gikk når du har vært på ul da!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...