Gå til innhold

Han ble pappa fordi hun lurte ham!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neida, han er ikke mindre intelligent... han vet bare ikke hvordan barn blir til.

Er ikke det grunnleggende kunnskap?

Blir svett når jeg leser slikt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må bare le, hehe, når jeg hører om slikt. Man vet hur man gör barn og da får man ta ansvar for egen beskyttelse om man ikke ønsker å reprodusere seg.

Lurt til å få barn? Haha! "Hör ni gøkorna?" :-)

Skrevet

vel, jeg kan forstå den. Det finnes også noe som heter å stole på. Om partnern min hadde sakt at han gikk på piller, så hadde jeg jo trodd det (neida, gutter går ikke på piller). Det er da måter å bli gravid på om du virklig går inn for å lure mannen. hull i kondomet, "jada, jeg går på piller..!", om du virkelig er desperat; spy opp pillen.. Eller man har tilfeler hvor mannen TROR han er lurt, hvor jenta har brukt både piller og kondom og blitt gravid likevel (ja, jeg vet at det går, utrolig, men sant)

så klart, mannen har et ansvar for å ikke pådra seg barn, men man kan jo ikke gå rundt å tro at alle vil lure deg heller?

ja, jeg vet jeg er naiv..

Skrevet

Det er såklart grunnleggende kunnskap hvordan babyer lages, men man kan fortsatt bli lurt!!!

Mange som lurer gutter på ons for eksempel, ved å si de går på p-piller mens de ikke gjør det (men går ut på fest på eggløsningsdag og finner en tilfeldig full mann), herlighet det er da fok som gjør dette med kjærestene sine!!!

Skrevet

Han man ONS så sørger man selvfølgelig å beskytte seg. Er kjønnsykdommer et fremmedord for folk flest??

Skrevet

Hva med de som er i et forhold hvor de i fellesskap har blitt enige om å bruke p-pillen som prevensjon? Dersom dama da, med viten og vilje, kutter ut p-pillen, blir jo mannen lurt!!! Har jo ingenting å gjøre med uvitenhet om reproduksjon...

Skrevet

Så kan man lure på intelligensen til noen som ikke beskytter seg ved en ONS. Mange løgner, og mange som ikke veit hva de utsetter andre for.,

"Jeg veit at jeg ikke har kjønnsykdommer", "Jeg bruker p-piller", "Jeg er steril pga kusma i ungdommen" osv..

Man høster som man sår. I tillegg skjer uhell til tross for kondom innimellom, men det er en annen sak..

Skrevet

eehh, KONDOM!?!?! En er jaggu tett i pappen hvis en høvler over ei kjerring uten å vite en dritt om a uten kondom!

Dette har da vært allmennkunnskap for meg siden jeg var ungdom! Vil en ikke ha barn eller kjønnssykdommer, så putt på frakken!

Skrevet

greit nok det, med kjønnssykdommer, men det var ikke det dama lurte på ham, det var en unge.

ikke at det er greit med kjønnssykdommer altså, men det er to forskjellige ting.

Skrevet

Har man ONS og verken ønsker barn eller kjønnssykdommer så bruker man kondom. Og det er samme sak: Selv om dama sier hun går på pilla så bruker man kondom for å være sikkert og for å ikke bli smitta av noe gruff.

Stoler man på ei dame man knuller for kvelden så ligger man som man reder. Sorry, men null sympati fra meg.

00:10

Skrevet

Det du egentlig blir "lurt" av er å stole 100% på p-piller. Noen prosenter blir gravid på p-piller, så har man virkelig ikke lyst på barn bruker man kondom!

Skrevet

Du... vet du, jeg blir også svett av det der!!! Om han absolutt ikke vil ha barn - så får han sørge for sin egen protection!!! Ikke kun dama som skal stå for det - uansett kan man bli gravid med p-pillen også... eller andre prevansjonsmidler.

Nei... MENNENE får ordne seg selv og ta ansvar for handlingene sine. Sex uten beskyttelse KAN føre til barn... kanskje for at prevansjon ikke virker... eller for det at dama kanskje vil lure han. Man vet aldri...

Skrevet

Har også fått høre av en som jeg holdt på med, at jeg "lurte" ham - når han verken spør om jeg bruker prevensjon, ikke bruker kondom, og attpåtil ikke hopper av. Og ikke spør etterpå om noe som helst. Jeg tok angrepille dagen etter, men ble gravid likevel.

Virker som mange menn synes det er kjedelig med kondom og prøver desperat å unngå kondombruk for enhver pris. Nettopp fordi det er "kjedelig". Javel, hvis de synes det er mer spennende å sitte og betale barnebidrag i 18 år, så dem om det :D Samtlige jeg har vært borti (under 10 stk) måtte faktisk minnes på kondom, ingen av dem har verken nevnt kondom før jeg gjorde det nesten midt i akten, eller hadde den klar på forhånd. Rart

Skrevet

Det ble bror min!

Fikk han tkl å stole på at hun gikk på p-ppiller så han droppa kondomn etter 1 måneds tid, og vips så var dama gravid...

Hun gjor det slutt, sa ingenting til han før etter 10 månder, da komme et "tilståelse" brev i posten om at hun hadde planlagt det osv... FLOTT dame! Eh... Sånn er sykt! Så ja det går ann å bli lurt!!!

Skrevet

Hva i alle dager er "ONS"?

Skrevet

Det er når en mann du treffer ser så nedlatende på deg, at han kun bruker deg for en natts fornøyelse, og kutter all kontakt etter det.

Skrevet

ONS = one night stand

Altså sex for kun en natt som regel med en total fremmed.

Skrevet

9.26 :)

Tror du virkelig det bare er men som gjør dette:)

Så utrolig uvitende du er. Morsomt:)

Skrevet

Nei, jeg tror ikke det. Men siden hun ikke vet hva det er, så tyder jo det på at hun har bedre menneskesyn enn de som gjør det :D

Skrevet

Ingen prevensjon er 100 % sikker, heller ikke kondom. P-piller er sikrest. Det er ikke snakk om prosenter som du skriver, men promille, ca 2 av 1000. Med riktig bruk vel og merke (mye uvitenhet på dette området tror jeg...).

Det er mulig det er jeg som er rar, men i de etablerte forholdene jeg har vært har p-piller vært eneste prevensjonsmiddel - og det har fungert utmerket. Skulle jeg mot formodning bli gravid likevel, får jeg og mannen min i fellesskap finne ut av hva vi gjør med det.

Skrevet

Min erfaring med å bli kvitt innpåslitne menn/eventuellt unngå sex(samleie) er å spørre etter kondom... Flere som har trukket seg unna da enn annet...

Ja, jeg har hatt noen ons, og jeg angrer ikke på de heller... Men med å spørre etter kondom..har de trukket seg bort...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...