Gå til innhold

Til Kari Romøren og dere andre som modererer her inne ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så bra at dere vil prøve å lage litt bedre stemmning her inne og at dere følger med .

Det gjør at jeg vil fortsette å være her inne :)

Takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he. Har du drittsmak på tunga nå, eller?

Det heter forøvrig Ris OG Ros, så vet du det til neste gang. :-)

Skrevet

Holder med deg, Mamma'n til W & A! :-)

Skrevet

Helt enig!! Flott at det endelig blir ryddet opp!

Skrevet

Takk, det var en veldig hyggelig melding å få, nå ble jeg glad :-)

Skrevet

Enig!

De som føler seg sveket av å ha blitt sletta kan jo bare rusle videre til et annet sted :)

Skrevet

Veldig enig, begynnte å bli skikkelig utrivelig her.

Skrevet

Har ikke fulgt så godt med her inne de siste dagene - men har forstått at moderatorene har hatt en ryddejobb pga det som skjedde 22.juli...

Og det synes jeg er kjempebra - for man skal tenke på at det er sikkert mange som er berørt av det som skjedde som leser her inne - og det skulle da kunne gå an å vise litt takt og tone i en så spesiell stund...

Men jeg synes VIRKELIG at moderatorene kunne gjøre en jobb med å kaste ut alle de som slenger drittkommentarer i omtrent hvert svar de legger ut på anonymforum!!!! De anonyme regelrett mobber de med lese-skrivevansker mer å trekke frem enkelte skrivefeil ved en hver anledning som byr seg... De slenger også sårende og dumme svar når folk spør om ting de ikke kan nok om...

Var medlem her inne i 2000/2001 og det var ALDRI sånn stemning her inne da!!!

Jeg vurderer å kutte ut denne siden helt og holdent om ikke det skjerpes inn på disse sidene.....

Skrevet

Skrivefeilene begynner også å ta overhånd her inne, og det er ofte på sin plass å si fra, særlig der samme feilen går igjen over mange innlegg. Det gir et alt annet enn seriøst inntrykk.

Problemet er måten det blir gjort på. Og ikke minst den usakelige hetsen som går igjen i omtrent hver en tråd for tiden. Kan ikke stille et enkelt spørsmål uten å få til svar at man er en idiot og bør google i stedet. Og det begynner å bli fristende å gjøre akkurat det, på grunn av alle ufine innleggene..

Skrevet

helt enig med deg..Jeg er en av de som alltid blir mobba her inne.Får alltid stygge svar når jeg spør etter råd .. Dem gjør narr av skirvemåten min,er så lei av dette at jeg har holdt meg unna Bim en uke nå..For det tar på en å få kjeft hele tiden...

Skrevet

Man kan da virkelig ikke henge seg opp i om folk ikke kan skrive riktig!

De som sliter med dysleksi må da få lov til å skrive innlegg på lik linje som alle andre!!!!

Det kan da ikke være noe særlig for de å bli pirket på HELE tiden :-(

Jeg liker heller ikke å lese innlegg med masse skrivefeil - men gidder da ikke å kommentere det.

Skrevet

Det er da stor forskjell på innlegg skrevet av dyslektikere og innlegg skrevet av andre..

Skrevet

Men hvordan kan du skille dem??

Og hvilken rett har du til å "ta noen" for skrivefeil egentlig? Blir like sliten av anonyme som skal være politi over skrivefeil (er hets det og) som de som hetser på andre måter..

Skjerp dere

Skrevet

Det skiller man på type feil - og nei, jeg er ikke en som retter på småfeil hele tiden (er heller blant dem som har mange av dem, bommer på tastaturet til stadighet), men sier ifra når det er gjennomgående feil i en tråd. Ord som kjede i stedet for skjede for eksempel. Men jeg henger ikke ut dem som skriver det, bare nevner at "det heter forresten skjede".

Skrevet

Skjønner hva du vil fram til..og du er sikkert ikke en av de værste til å kritisere.. men samtidig..tror du ikke det lett blir tatt som hets og skikkelig negativt når man tar opp skrivefeil? HVorfor ikke bare forholde seg til det som blir spurt om? (eller skrevet om generelt). Er det vanskelig å ikke kommentere skrivefeiler?

Skrevet

Så du mener, i fullt alvor, at du tar til deg det folk skriver her inne, 22:02?? Da tror jeg det er bedre å kutte ut BiM helt og holdent, istedet for å holde seg borte en uke. En uke fra eller til vil ikke endre noe her inne, og det å ta til seg det enkeltmennesker med trolletendenser er i beste fall bortkastet energi. Overse de som slenger med leppa, og hør heller på de som kommer med konstruktive innlegg. Vet det er vanskelig i havet av eder og galle her inne, men innimellom dukker det faktisk om fornuftige mennesker med kloke råd og interessante vinklinger.

Skrevet

Dukker opp, mente jeg selvsagt. Forbaskede CSI som fanger oppmerksomheten midt i skribleriene! ;)

Skrevet

Det er "greit" at det beste er om man greier å ikke ta til seg det negative folk skriver her.... Man må også lære seg å ikke ta til seg alt som sies og skrives. Enig i det!

Men hvorfor i all verden skal vi akseptere at noen brukere av forumet skal få lov til å nærmest trakassere andre? Hvorfor i all verden skal vi bare sitte i ro og fred og akseptere det? Jeg synes ikke vi skal det! Det handler om å ikke såre folk med vilje, det handler om omtanke for hverandre - ja, også de vi ikke kjenner. Om ikke annet burde vi, som de voksne vi er, ha respekt for hverandre.

Det som går igjen er jo ofte at de som trakasserer andre angriper noen som de på forhånd vet har et sårbart punkt. Det er ofte vanskelig nok som det er å f.eks. ha skriveproblemer, om man ikke skal godta at noen rakker ned på seg av den grunn. Det er så lett å "godta" når man ikke har de problemene selv og dermed trolig ikke opplever dette selv. Hvorfor skal vi godta spydigheter over spørsmål som er helt reelle bare fordi noen har vært her for lenge og sett det spørsmålet hundre ganger tidligere?

Jeg vil ikke komme dit at jeg synes det er greit å se at andre blir såret eller trakassert. Da har jeg tapt noe av de egenskapene som er viktige for meg.

Dette er ikke skrevet som en kritikk til deg, TrustNoOne! Tror du egentlig prøver å komme med et godt råd til 22:02. Jeg er bare så inderlig uenig i at vi trenger å godta at noen bevisst går inn for å såre eller ødelegge for andre her inne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...