Anonym bruker Skrevet 27. juli 2011 #1 Skrevet 27. juli 2011 Er det greit å gi andremann et dobbeltnavn når førstemann kun har et enkeltnavn? Vi (mor og far) har funnet et flott navn til den i magen, så kom 5-åringen og fortalte at hun hadde bestemt seg for hva den skal hete. Det var et navn vi ikke en gang hadde tenkt på, og det var fint. Itillegg passer det veldig godt sammen med det navnet vi snakker om. Så hvorfor ikke gi babyen et dobbelt navn?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2011 #2 Skrevet 27. juli 2011 Go for it! Må være topp for storesøster å få lov til å være med å bestemme navn. Siden det i tillegg passer til det dere allerede har valgt er det jo ypperlig. Spiller ingen trille at nr 1 bare har 1 fornavn. : )
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 27. juli 2011 #4 Skrevet 27. juli 2011 Her har 1 mann enkelt navn og 2 mann dobbeltnavn.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2011 #6 Skrevet 27. juli 2011 Hvis nr1 har 1 navn, og nr2 har 2 navn, kan ikke du love meg at en potensiell nr3 får 3 navn? hehe
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2011 #7 Skrevet 27. juli 2011 Jeg har selv dobbelnavn å min bror har enkelt navn, så ser ikke på det som noe problem, go for it!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå