Gå til innhold

Navnet Anders...

Anbefalte innlegg

Jeg ville ikke ha valgt det så tett opp mot tragedien. Men jeg tror ikke dette er et navn som kommer til å forsvinne. Det er fantastisk vansklig og finne navn til den lille... men det er også utrolig mange og velge imellom. Jeg ville ha valgt et annet et.

Fortsetter under...

Takk for svar alle sammen! Vi har ikke selv noen dårlige assosiasjoner i forhold til navnet, men tenker at andre kanskje har det. Var en god ide å spare det til en lillebror, men dette er sistemann for oss. Og gutt nr 3, så vi har vært innom en del guttenavn før, kan man trygt si. Takk for navneforslag også.

Må nok funderes litt til over dette, bra det er noen uker igjen til han kommer. : )

Gjest Juliea+gullet07.03.11

Kjære hi, jeg har ikke lest alle svarene dine. Men dere hadde funnet et navn til sønnen deres. Det kan dere fint kalle han!

Anders er et fint navn, en gal mann skal da virkelig ikke få lov til å ødelegge det navnet!

Dere kaller jo ikke sønnen deres Anders i noen som helst forbindelse med han så jeg ser ikke problemet.

Verden er full av gærne folk og det blir ikke færre! Om vi ikke skulle kunne kalle barna våre for noen av disse navnene hadde de blitt hetende anonym hele gjengen om noen år...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...